בע"ה י"א ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

תמכה בנקמה והורשעה בהסתה

תושבת הר חברון הורשעה בהסתה לאלימות על רקע תמיכה בנקמה בערבים

  • כ"ב ניסן תשע"ז - 16:10 18/04/2017
גודל: א א א
כתובת נקמה בכפר עקראבה בשומרון. ארכיון (זאכריה סדה רבנים למען זכויות אדם)  (זאכריה סדה רבנים למען זכויות אדם)
כתובת נקמה בכפר עקראבה בשומרון. ארכיון (זאכריה סדה רבנים למען זכויות אדם) (זאכריה סדה רבנים למען זכויות אדם)

אלירז פיין, תושבת הר חברון, הורשעה היום במסגרת הסדר טיעון, במספר אירועים של הסתה לאלימות, וזאת במסגרת פרסומים ברשתות חברתות שונות.

על פי הכרעת הדין, בין היתר, כתבה פיין על רקע הרס בתים בידי צה"ל והמשטרה ועימותים קשים עם תושבים ביצהר, כי "...אני בעד זריקת אבנים (על יהודים, כמובן שעל ערבים אין שאלה) בסיטואציות מסוימות- גם אם האבן תביא למותו של חייל!!! אגבה מול כל גוף חיצוני את זורקי האבנים, גם במקרים שבהם לא היו נחוצים בעיני!".

לאחר שנחטפו ונרצחו הנערים גלעד שעאר, נפתלי פרנקל ואייל יפרח הי"ד בגוש עציון, וחטיפתו והריגתו של מוחמד אבו חדר בידי יהודים כנקמה, כתבה פיין: "אני גאה ושמחה לגלות שיש יהודים שלא יכלו לעמוד מנגד ולשתוק!! שולחת ברכב חזק ואמץ לעצורים (שאינני מכירה כלל) החשודים ברצח הערבי למש' אבו חדר."

לאחר הצתת מתחם כנסיית הלחם והדגים פרסמה הנאשמת סטטוס: "יאללה מבסוטים, בוקר טוב!! הפעם כנסיה, כהתחשבות ברגשות המוסלמים..רמאדן כרים גם לכם...". בהמשך כתבה בתגובה כי "המעשה עצמו הוא מצווה", לצד תגובות רבות נוספות. לאחר הצתת בית משפחת דוואבשה בכפר דומא באמצעות בקבוקי תבערה, פרסמה פיין בפייסבוק, בין היתר כי: "להבעית אותם ולגרום להם להבין שדם יהודי אינו הפקר, על רצח ירחץ האויב בדמו!!!"; "אני רואה בזה מעשה נכון וראוי"; "מאוד ראוי ומכובד בעיניי לפגוע ברכוש ערבי".

תגובות (2) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 13 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד