בע"ה י"ח ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

אז בואו נירגע

לא ניסחף אחרי הסטייה התקשורתית! אז יש סרטון מטופש, אבל איך זה קשור לעינויים?

  • י"ג טבת תשע"ו - 09:50 25/12/2015
גודל: א א א
הרשם לעדכונים מהבלוג שלי

מה שונה הפעם בהתנהלות השב"כ?

מתי נייצר עמוד שדרה?

ולא נעבור מידיעה לידיעה

תוך שכחה גמורה של מה היה קודם. אז יש סרטון מטופש

אבל איך זה קשור לעינויים??

נפתחה נגדנו מלחמה

והמלחמה הזאת היא כנראה מלחמה בלי "אמנת ז'נבה" והממסד ממשיך בדריסתו הברוטלית ומשתמש בכוח "החוקי" שלו בצורה עבריינית על מנת להצדיק את הזוועות שנעשות במרתפי השב"כ להסיט את נושא העינויים, ולכבות את הלבבות שהתחילו להתפכח ולראות את פרצופו האמיתי של הממסד.

הממסד מפוחד מזה!!

צריך לומר שהתרגיל שנעשה פה הוא רק מחזק את זה שהשב"כ מוצא עצמו בלי ראיות!

והוא לחוץ מאוד להצדיק את מעשיו, גם במחיר של לשחק מלוכלך.

הם הבינו שגם הם צריכים לצאת לתקשורת' ולהגיב ללחץ הציבורי החזק שנוצר נגדם. זה מה שהם עשו בבוטות. הם הוציאו צו בית משפט והכריחו את הצלם להביא להם את הקלטת.

עיוור מי שלא רואה שזה כדי ליצור דה לגיטימציה לכל המאבק נגד פשעי מערכת המשפט ולהמשך העינויים ללא ביקורת ציבורית.

אני גם חושב שאין מנוס מלומר, שזה לא היה חכם ואפילו טיפשי לרקוד ככה בחתונה ההיא, ובהחלט לראות את הדברים לקול פרשנותו של רועי שרון שידוע בשנאתו לחבר'ה האלה וכאשר הדברים מוצגים בעריכה כזו שנועדה לנפח ובצורה אטית שחוזרת שוב ושוב על מראה הסכין המונף וכו' וכו'.

אך מצד שני עשיית תרגיל כזה וחדירה בצורה בוטה לפרטיות - שהרי אם הדברים היו בפומבי אני בהחלט מבין את הזעזוע אך זה לא היה כך, ואיפה ראינו שהשב"כ לוקח את קלטות החתונה של חסידי סאטמר הרוקדים ומנופפים בדגלי חמאס?? או לוקח קלטות חתונה בכלל?!

ולכן השדר שצריך לשדר הוא שדר שלא נסחף אחרי הסטייה התקשורתית : השב"כ ממשיך לעבוד בצורה לא חוקית.

הילדים האלה מלאי תסכול וכאב ובחודש האחרון גם נחשפו יחד עם כל עם ישראל לזוועות השלטון, זוועות שמדירות שינה ותולשות את השפיות מכל אדם שליבו פועם בקרבו. ועוד הגדילו לעשות מנהיגי השלטון והשליכו לשרפה הבוערת עוד ועוד חומרים דליקים ביותר וקראו לכל מי ומי שמראה יהודי על פניו מ-ח-ב-ל אז מה חשבתם שיקרה?? שזה ירגיע את הנוער וישיב לו את האמון בישרות הממסד ובכך שצריך לכבד את החוק? שזה יעזור לו לגלות רגישות לתינוק חף מפשע?

כמו בתג מחיר גם פה, המדינה היא זו שיוצרת את האנרכיה היא כביכול מבקשת לשים סוף לקיצוניות אך בעצם רק הגבירה את הקיצוניות כאשר היא בוחרת לנהוג כמו במשטרים אפלים בהיסטוריה ובד בבד מפקירה את ביטחוננו ומוזילה את דמנו.

בנימה אישית: נקמה היא דבר שלא צריך לכסות עליו. היא דבר קיים והכרחי וצריך לעשותו בצורה חדה ומדויקת בלי ויתורים או התיפיפות.

אך גם אם אזכה לנקום את דם אחיי לא יודע אם הייתי רוקד וצוהל...

נוקמים כי צריך וכי הדם השפוך של יהודי הוא חרפה וחילול השם!

לא סיבה למסיבה.

ורק נזכיר לציבור שהילדים דקרו תמונת קרטון ולא משנה כמה זה נראה מזעזע הערבים לא דוקרים קרטונים הם דוקרים ורוצחים אנשים יהודים

ואיך שוב כאשר מגיעים לנושא הדמים אז ערוץ 10 מעדיף להרעיש עולמות ולדבר על ילדים להוטים ומתוסכלים ולא על דם יהודי שנשפך ועוד משפחות שנכנסות למעגל השכול ללא שום סיבה מוצדקת ואני אומר - לקחתם בכוח את קלטת החתונה וזעזעתם את המדינה האם תתנו לנו לקחת את קלטות החקירות שלכם?? בחיים לא!

דיי להסיט את הדיון די לשקר ולשטיפת מוחות הציבור התקשורת ומפקירי הביטחון - הם הבעיה אז תמונה או גופה?!?!

זאת השאלה.

חזק ואמץ

כי נפלנו קמנו

ה' אור לנו.

תגובות (16) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 15 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד