בע"ה י"ח ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

דוקטור הצילו!!

במה נאשם ד"ר סודי נמיר. שמא בכך שפיצץ בועה וצעק את שהרופאים ניסו להסתיר

  • ד' אלול תשע"ה - 12:27 19/08/2015
גודל: א א א
הרשם לעדכונים מהבלוג שלי
אולי הרבה ממכם לא מכירים את האיש הזה, אולי חלקכם שמעתם עליו בעקבות הסיפור לאחרונה בכל הקשור להדחתו מוועדת האתיקה הרפואית שבה היה חבר וחלק בלתי נפרד. תורם משמעותי וחשוב.
שמו בישראל ד"ר סודי נמיר, איש משפחה ואוהב הארץ. רופא בכיר שעמד בראש צוות הרפואה בחבל עזה, מנתח בחסד, איש אשר אין היריעה יכולה להספיק בכדי לכתוב ולציין את כל אלה החבים לו את חייהם, לכתוב ולציין את כל אלה שהדיר שינה מעיניו עד אשר יימצא להם פיתרון ומזור לייסוריהם. לא אגזים אם אומר שלרבים בשנות הטרור הקשות היה כשליח החוטף אותם מידיו של מלאך המוות ומתעקש על חייהם כאילו היו אלה חיי בניו וקרוביו.
איש אוהב אדם ומכבדו. הרואה תדיר את טובת האחר על טובתו האישית אך מעבר לכל זה איש אמת שכל מעשיו ודיבורו אינם מעורבבים בדבר מלבד מחויבותו לאמת ולמקצועיות. בגין כך הודח מתפקידו בוועדה משום שנשאר נאמן לשבועתו הרפואית והיא להגן ולטפל בכל אדם הצריך ומבקש רפואה ולכל הפחות לומר את דעתו המקצועית, הרפואית גם כאשר הדברים נופלים על אוזניים אוטמות.
יש בתוכנו ציבור או לכל הפחות מבקש להקראות ציבור של אנשים המבקשים לבנות מציאות אחרת מכל מה שידעה האנושות מאז בריאתה, הכרה באורך חיים חד מיני במתן לגיטימציה לפורקן שהוא לשם פורקן נטו, שהרי אינו מניב חיים לא מעמיד צאצאים ויתרה מכך אולי ההפך, פוגע אנושות בכל הדבר הזה הנקרא תא משפחתי בעל אישה וילדים.
אך לא באתי להתריס ואני מכבד את אותם אנשים על אף שאיני מסכים אתם כנזכר למעלה ואני פתוח לשיח המברר ומלבן את הדברים אך על הנעשה לאיש היקר הזה לא אוכל לשתוק!!
וכי לו יצויר שאכן אדם הוא ללא בחירה בנטייתו המינית וכי כולם שמחים ומאושרים לגלות שהם כאלה? כולם צועדים ברחובה של עיר? וכי אין כאלה שהיו שמחים לאיזה תגלית רפואית שתסייע להם לצאת ממה שאולי אחרים רואים חירות הם רואים קושי?
האם לא מצופה מאיש רפואה לומר את האמת גם אם היא רק דעתו? אם נתבונן, החסרים מקרים שבהם הרפואה קובעת כי דבר מסוים הוא כרוני ולא ניתן לטיפול ויש כאלה אמיצים שמסרבים להאמין בכך ולאחר שכל העולם קרא להם משוגעים הם מצאו דרכי טיפול ?!?!?
אז על מה נאשם ד"ר סודי נמיר, בכך שלא היה מקצועי? או שמא בכך שפוצץ בועה חברתית וצעק את שאחרים, חבריו לרפואה, בקשו להשתיק. שמי שחפץ שידע שהדבר ניתן לשינוי ושלדעתו כרופא הדבר מזיק ולא בריא, אז סליחה אולי היה מקצועי מדי.
ואולי נאשם בכך שאכפת לו.
תודה לך ד"ר סודי נמיר
על כל מפעלך
ומעל הכל
הנאמנות לאמת ולמקצועיות
שקניתי בעמל במסירות וניסיון רב שנים
תודה שאתה נאמן להצלת חיי אדם
ולא לאתיקה שעל טהרתה היא מוכנה להפקיר חיי אדם
חזק ואמץ
אלישוב הר שלום
תגובות (3) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 15 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד