בע"ה י"ט ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

ההתנחלות החדשה

ממשלת ישראל, הרכבת הקלה לא צריכה קירות אבן למיגון מפניי דריסה. היא צריכה שתיקחו מכל ערביי ירושלים את הרישיון נהיגה. תושבי ירושלים לא צריכים ניידת בכל 100 מטר, הם צריכים שתבטלו את האזרחות לערביי ירושלים

  • י"ג חשון תשע"ה - 15:34 06/11/2014
גודל: א א א
הרשם לעדכונים מהבלוג שלי
ישנה התנחלות חדשה בארץ ישראל .בהתנחלות הזו קמים יושביה כל בוקר,לקולות של זיקוקים ורימוני הלם.הם פותחים את הבוקר בתקווה שאולי היום יוכלולשאוף מן האוויר הנקי של לילה גדוש בגשם מבורך, אך לצערם כל שיש להם לשאוף זה את הגז מדמיע,שצורב להם בעיניים.האמת, הוא כבר צורב את הלב,שורף את הנשמה.
הפיגוע בירושלים אתמול (ישי אברג'יל - סוכנות תצפית)
בהתנחלות החדשה, האויב לא נמצא מאחורי הגדר.
גם לא מאוחרי איזה הר או ואדי. הוא נמצא דלת ליד דלת,רחוב ליד רחוב.אפילו באותו מקום עבודה, ובאופן פסיכי לגמרי הוא אפילו נושא את אותה תעודת זהות.עכשיו הוא אזרח, עוד כמה דקות, מי יודע, אולי שאהיד או מתנקש.
שונה היא ההתנחלות החדשה. תושביה לא נשאלו אם הם חפצים או מוכנים לקחת את הסיכון בעת שהם הולכים לקנות במכולת. ובכלל לנסוע בתחבורה הציבורית, שהרי אמורה לשמש את כולם גם את האזרח, אממ, השאהיד, אממ, האזרח... טוב אני מבולבל סליחה.
בהתנחלות החדשה יש הרבה תקציב. התקציב ניתן לטובת ניסוי בבני אדם. כן, כן, גם תינוקות, גם שוטרים, גם נשים. "ניסוי ההכלה" שבא לאפשר למחבלים קשיי-יום עם דפוסי התנהגות קשיים ונטיות אבדניות, לפגוע בתושבי ההתנחלות ולראות מה קורה כאשר אוכלוסיה שלמה נרצחת, נדרסת, מופקרת, מפוחדת.
בטונאדות מוצבות בתחנת הרכבת הקלה בירושלים
אתם מוזמנים לבוא לבקר בהתנחלות ולחזקה.כדאי לתאם לפני כן עם כוחות הביטחון,
אם הם לא עונים כנראה שהניסוי נכשל שוב, וכעת נערכים לניסוי חדש. עמכם הסליחה.
למעוניים להגיע ללא תיאום, אפשר להגיע ברכבים פרטיים ואוטובוסים מכל חלקי הארץ.לבעלי gps או וויז אפשר פשוט לרשום:
י ר ו ש ל י ם !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :(
ההתנחלות החדשה. ירושלים
ממשלת ישראל, הרכבת הקלה לא צריכה קירות אבן למיגון מפניי דריסה.
היא צריכה שתיקחו מכל ערביי ירושלים את הרישיון נהיגה.
ממשלת ישראל, תושבי ירושלים לא צריכים ניידת בכל 100 מטר בעיר, הם צריכים שתבטלו את האזרחות לכל ערביי ירושלים. (כנראה שעלה זית ומנורה פחות מדבר אליהם הם יותר בקטע של אבנים וזיקוקים).
הא, ועוד דבר אחד לממשלת ישראל, עם אתם כל כך משתוקקים ל"הכיל", יש מספיק נוער ואנשים במצוקה ומשפחות שכולות (משפחת דדון למשל) שצריכים את היחס שלכם ואת ההכלה שלכם. לא יזיק גם תקציב שכרגע נשפך על אמצעים לפיזור הפגנות.
תושבי גב הר ביהודה ושומרון מחזקים את מתנחלי ההתנחלות ירושלים.
החותם בבושה ובחרפה,
אלישוב הר-שלום
תגובות (4) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 15 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד