בע"ה י"ח ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

מפוררים את צה"ל

המון העם שתומך באלאור הוכיח את שפיותו וליבו הבריא המבדיל בין אוהב לאויב

  • י"ג סיון תשע"ו - 10:43 19/06/2016
גודל: א א א
הרשם לעדכונים מהבלוג שלי

אני זוכר היטב את האימה שאחזה בראשי הצבא באותו קיץ ארור על החולות הזהובים של גוש קטיף ז"ל. "מבצע ההתנתקות חייב לצאת לפועל. כל גילוי של סירוב פקודה בקרב החיילים עלול לפרק את צה"ל" - זה הוחדר כל כך חזק, חזק מספיק בכדי שגוש קטיף תחרב במספר ימים, המבצע עבר בהצלחה, העיקר, צה"ל לא התפרק, כי פקודה זה פקודה.

והנה עשר שנים אחרי והקרע ישנו, גדול ומכוער, הוא אינו מגיע מן האזרחים אלא מתוך הצבא בעצמו מפקד זקוף קומה ומגוהץ מדים מיישר מבט קר על חניכו שלו המשווע לעזרה ועושה את הדבר הנורא מכל ומסיר אחריות,מפקיר חייל בשטח.זה כלל אינו קשור אם החייל פעל כשורה או לא, מפקד המעיד על חייליו על דוכן הנאשמים הוא זה שמפורר את הצבא,הוא זה הזורע את הפחד המשתק כל חייל בשדה הקרב והוא להישאר מאחור.וכי במי מדובר? בעבריין? במחבל? מדובר באחד מתוך רבים מטובי בנינו שמוסרים נפשם יום ולילה למעננו ולמען עתידנו,אחד מתוך רבים מטובי בנינו שמבין שמחבל זה סכנה ושחיי חיילים ואזרחים קודמים לחייו של הוזה ומשוגע המבקש ליטול חיים.

דיי,הגיעו מים עד נפש, הורגלנו בתוך מציאות חיינו לדברים שלא יעלו על הדעת,הורגלנו לימים בהם בכל יום דם נשפך ברחובות, עד כדי כך נשחקנו שאם מדובר בפיגוע עם פצועים בלבד או מספר מועט של נרצחים אנו נושמים לרווחה ,הורגלנו לכך שאין באמת מענה לטרור שהרי למנוע לא ניתן אלא רק לעכב, אך לזה אסור לנו להסכים,לזה אי אפשר להתרגל לא נקריב את טובי בנינו על מזבח הנאורות ולמען מה? בכדי שנקבל עוד צביטה על הלחי ועוד אישור לנשום מהעולם?

ואולי חלילה זה לא העולם ו"מקבלי החלטות" שלנו חששו שיתעורר לו הדוב וימאס בדבש ובנימוסים שהרי החייל היורה הפר את "השקט" והם למען בטחון האזרחים ושלמות הצבא חייבים לעשות הכל בשביל להשיב את "השקט" לרחובות וזה בוודאי מספיק חשוב כדי להפקיר חייל.

הבטחתם יונה - בנתיים אתם מפוררים לנו את הצבא.

אך אל לנו להתייאש המון העם שתומך באלאור הוכיח את שפיותו וליבו הבריא המבדיל בין אוהב לאויב וככל שנגדיל את אחדותנו ואת תחושת הערבות ההדדית נוכל להרים את צה"ל מן בור הביזיון שנפל אליו, ככל שנדע ולא נתבייש לומר בראש מורם ובשפתיים עקרות מגמגום כי מול המבקשים להורגנו חיינו וחיי חיילנו קודמים כך נוכל להשיב המציאות לתיקונה.

תגובות (4) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 15 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד