בע"ה י"ט ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

מעיין נווה צוף: צה"ל והמשטרה נגד 3 ספסלים וציליה

כוחות גדולים של משטרה וצבא הגיעו ביום חמישי בלילה למעיין התיירותי הסמוך לנווה צוף, וזאת במטרה להרוס ספסלים, צילייה ודק שבנו בני נוער. ערביי הכפר הסמוך המתנכלים בשנים האחרונות למעיין, חגגו ויידו אבנים

  • י"ד אב תשע"ג - 13:18 21/07/2013
גודל: א א א
כוחות גדולים של משטרה וצבא הגיעו ביום חמישי בלילה למעיין התיירותי הסמוך לנווה צוף, וזאת במטרה להרוס ספסלים, צילייה ודק שבנו בני נוער. ערביי הכפר הסמוך המתנכלים בשנים האחרונות למעיין, חגגו ויידו אבנים
[caption id="attachment_70661" align="aligncenter" width="491" caption="הכוחות במעיין נווה צוף (אהוד אמיתון סוכנות תצפית)"]
אחת מפנינות החמד בבנימין הוא מעיין מאיר. מדובר בנביעה קטנה הסמוכה לנווה צוף, אותה החלו לטפח בני נוער מהיישוב לפני מספר שנים. בריכות, ספסלים, דק מעץ וסוכות מוצללות עומדות לרשותם של המבקרים, והמקום הפך לאחד המעיינות המתויירים באיזור.
מי שפחות מרוצה מפריחת המעיין הם ערביי הכפר הסמוך, נבי סלאח, אותם לא מספק המעיין הגדול בהרבה, עליו השתלטו, והם לוטשים עיניהם אף על כבשת הרש. ההתנכלויות החלו במהרה. הסוכות הועלו באש פעם אחר פעם, ופורעים ערבים הגיעו וחיבלו במקום. רק בשבוע שעבר נפצע מבקר משברי זכוכיות שהשליכו ערבים לבריכת המים.
אולם אם לא די בהתנכלויות האויבים מחוץ, נאלצים התושבים להתמודד גם עם מלחמות מבית. ביום חמישי האחרון, קצת אחרי השעה שתים עשרה בלילה, הגיעו למעיין אנשי המנהל האזרחי כשהם מלווים בעשרות שוטרי מג"ב, יס"מ ובלשים, במטרה להרוס את מתחם המעיין. יחד עם הכוחות הגיעו טרקטור ומשאית.

עשרות תושבים שהגיעו למקום בכדי לנסות ולמנוע את ההרס הופתעו לגלות, כי אמנם השוטרים מאורגנים היטב, אבל צו הריסה לא היה מצוי בידם.

לאחר משא ומתן של נציגי התושבים עם אנשי המנהל האזרחי סוכם כי הטרקטור יורחק מהמקום והתושבים יפרקו בעצמם את הספסלים. הכוחות הרבים נשארו לוודא כי הפירוק מתקיים.

סוכנות תצפית דיווחה כי גם ערביי נבי סלאח, מעודדים משיתוף הפעולה של צה"ל, הצטרפו והחלו ביידוי אבנים לעבר הנוסעים בכביש חוצה בנימין הסמוך וסנוורו באמצעות לייזר את הכוחות, שפיזרו את המתפרעים בגז מדמיע.

[gallery link="file" order="DESC" columns="2" orderby="rand"]
תגובות (1) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 14 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד