בע"ה א' אייר תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

"מדינות זרות מימנו לרוצח בני ייצוג משפטי"

דבורה גונן הגיעה לוועדת החוקה בכנסת לדיון סוער נוסף בנוגע ל'חוק השקיפות'

  • ט' סיון תשע"ו - 12:41 15/06/2016
גודל: א א א
דני גונן השם יקום דמו (באדיבות המשפחה)
דני גונן השם יקום דמו (באדיבות המשפחה)

וועדת החוקה חוק ומשפט של הכנסת דנה הבוקר שוב בהצעת החוק לשקיפות העמותות. כמו דיונים קודמים שהתקיימו בנוגע להצעת החוק, גם הדיון הבוקר היה סוער.

לדיון הגיעה דבורה גונן שבנה דני הי"ד נרצח בפיגוע ירי בסמוך ליישוב דולב בשנה שעברה. דבורה הביעה תמיכה בחוק ואמרה: "עורכי הדין של המחבל שרצח את הבן שלי, מומנו על ידי מדינות זרות. הכספים האלו מעודדים רצח. המחבל יודע שהוא יקבל הגנה ומשפחתו תקבל מימון. המחבל נשאר חי ומשפחתו תקבל תמיכה נדיבה ולי נותרה הזכות להיות אם שכולה. המדינות הזרות מממנות רצח. קחו בחשבון את תוצאות המימון הזר. לא יכול להיות שעורכת דין שמייצגת מחבל תצדיק את הרצח של הבן שלי".

חבר הכנסת הערבי זוהיר בהלול (המחנה הציוני) התייחס לדבריה של דבורה והאשים את מדינת ישראל במעשים דומים: "אני מבין לליבך וכואב את הטרגדיה שחווית. אולם מדינת ישראל מקבלת מיליארדים ממדינות זרות לרבות לביטחון ומשתמשת בכספים הללו לחולל מלחמות שקוטלות אנשים".

קודם לכן, התפתח עימות קולני בין חברת הכנסת יעל גרמן (יש עתיד) לבין יושב ראש הוועדה, חבר הכנסת ניסן סלומיאנסקי (הבית היהודי). לאחר שלוש קריאות לסדר מצד סלומיאנסקי, הוצאה גרמן אל מחוץ לאולם הדיונים.

סלומיאנסקי ציין בדיון כי נציגויות של מדינות זרות בקשו להשתתף בדיון ובדיון בשבוע הבא אכן יגיעו כמה מהם.

תגובות (2) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 23 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד