בע"ה א' אייר תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

שוב: פצצת מרגמה "זלגה" מסוריה לרמת הגולן

הפצצה שירו (א') ערבים מסוריה, התפוצצה בצפון רמת הגולן. באירוע לא היו נפגעים ולא נזק נגרם

  • כ"ח אייר תשע"ה - 18:59 17/05/2015
גודל: א א א
זירת התפוצצות פצצת המרגמה, היום (דוברות אלוני הבשן)
זירת התפוצצות פצצת המרגמה, היום (דוברות אלוני הבשן)

שוב "זליגה" מסוריה לעבר יישובי ישראל: ערבים מסוריה ירו לפני זמן קצר (ראשון) פצצת מרגמה שהתפוצצה בצפון רמת הגולן, סמוך לגבול עם סוריה. עד כה לא דווח על נזק או נפגעים באירוע.

בשעת הירי לא הופעלה אזעקה באזור. בצה"ל מעריכים כי מדובר בפצמ"ר שנורה כחלק מהקרבות בין המרודים לצבא סוריה ו"זלג" לעבר יישובי ישראל, אך לא מדובר בירי מכוון.

לפני מספר שבועות התפוצצו שתי פצצות מרגמה שירו ערבים מסוריה באזור קיבוץ עין זיוון שברמת הגולן. גם אז לא דווח על נפגעים או נזק. מיד לאחר מכן הודיע בצה"ל לחקלאים באזור לצאת מהשטחים הסמוכים לגדר.

יום למחרת ירו ערבים מסוריה קליעים לאזור המטעים סמוכים לעין זיוון. גם באירוע זה לא היו נפגעים ובצה"ל אמרו כי מדובר ב"זליגה" מהקרבות בסוריה. שבוע קודם לכן התפוצצה פצצת מרגמה שירו ערבים מסוריה, באזור רמת הגולן. גם אז העריכו במערכת הבטחון כי מדובר ב"זליגה" מסוריה.

| "זליגה", גם בעוטף עזה

מוקדם יותר היום דווח כי ערבים מרצועת עזה ירו קליעים לעבר שני ישובים בעוטף עזה, במועצה האזורית אשכול. קליע אחד פגע סמוך לבית וביישוב אחר פגעו שני קליעים במכולה. בצה"ל אמרו כי ככל הנראה מדובר ב"זליגה" מתוך אמונים של חמאס בנשק חם לקראת לחימה מול ישראל.

תגובות (1) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 24 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד