בע"ה ל' ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

מסכמים שבוע: יהודייה נרצחה, שישה נפצעו

למעלה מ-90 אירועי טרור ערבי בשבוע בלבד נרשמו ביומן 'האינתיפאדה המושתקת'

  • י"ט שבט תשע"ו - 07:35 29/01/2016
גודל: א א א
זירת הפיגוע בבית חורון (דוברות המשטרה)
זירת הפיגוע בבית חורון (דוברות המשטרה)

בשבוע החולף - מיום שישי שעבר עד אמש (ה') נרשמו ב'יומן האינתיפאדה המושתקת' שלהקול היהודי למעלה מ-90 אירועי טרור ערבי בהם נרצחה יהודייה אחת ושישה נפצעו. האירועים כללו פיגועי ירי, דקירה, נסיונות לבצע פיגועים ואירועים רבים של יידויי אבנים ובקבוקי תבערה לעבר יהודים.

שלומית קריגמן הי"ד נרצחה ביום שני אחר הצהריים בפיגוע דקירה שבצעו שני ערבים ביישוב בית חורון. הם דקרו גם אישה נוספת שנפצעה באורח בינוני ובחסדי השם מצבה הוטב מאז הפיגוע. בסמוך לזירת הפיגוע אתרו כוחות משטרה שלושה מטענים מאולתרים בהם התכוונו המחבלים לעשות שימוש ככל הנראה.

ביום ראשון בערב נפצע גבר באורח קל מאוד בפיגוע ירי סמוך ליישוב דולב שבמערב בנימין. בחסדי השם לא היו נפגעים רבים וקשים, זאת על אף שברכב נסעו יחד אתו גם אשתו וילדיו ושישה קליעים פגעו ברכב.

ירי הרקטות על ידי ערבים מרצועת עזה המשיך גם השבוע כשרקטה נורתה על ידי ערבים מעזה לכיוון יישובי הנגב ביום ראשון בערב. כמו כן, השבוע התבססה ההערכה כי חמאס מתכונן למלחמה קריבה מול ישראל שתכלול מנהרות התקפיות לתוך היישובים.

ביום רביעי בערב ערבי כבן 17 מביר נבאללה דקר את מנדי ריבקין במתחם תחנת הדלק בגבעת זאב. מנדי נפצע באורח אנוש ופונה למרכז הרפואי שערי צדק עם פצע דקירה קשה בבטן ובמצב של איבוד דם רב. במהלך הלילה הצליחו הרופאים בחסדי השם לייצב את מצבו, אך הוא עדיין מאושפז במחלקה לטיפול נמרץ כשהוא מורדם ומונשם. שמו לתפילה: מנחם מנדל בן יהודית בתוך שאר חולי ישראל.

תגובות (0) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 16 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד