בע"ה כ"ט ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

פשיטה משטרתית: בגלל פליירים שחולקו לחיילים

החשד: הסיתו חיילים להעלים עין מפעילות יהודים נגד ערבים. "קריאה טבעית מלב יהודי אל לב יהודי"

  • ט"ז אדר תשע"ו - 09:15 25/02/2016
גודל: א א א
פשיטה משטרתית ביצהר. ארכיון (הקול היהודי) ארכיון (הקול היהודי)
פשיטה משטרתית ביצהר. ארכיון (הקול היהודי) ארכיון (הקול היהודי)

כוחות משטרה פשטו לפנות בוקר (חמישי) על שני בתי משפחות בישוב יצהר שבשומרון והחרימו מחשבים על פי צו החתום בידי שופט בית משפט השלום בירושלים.

על פי הצו, שהופק בשל "חשד סביר להסתה", בבתים בהם נערך החיפוש היו "פליירים ועלונים שהופצו לחיילי צה"ל הקוראים להם להעלים עין מפעילות נקם של יהודים כנגד ערבים".

"אינני יודע מה בדיוק חיפשו בביתנו הלילה, אך אני מבין שהדיבור הטוב שיש בינינו לבין החיילים מטריד את הממסד", אמר יהושע אנטמן בשיחה עם הקול היהודי. "חיילים, שוטרים ואפילו יס"מניקים מרגישים שהפיקוד הבכיר והרמטכ"ל מפקירים את דמם. כאשר יהודים טובים פונים אליהם מתוך אהבת ישראל הם מרגישים שמישהו דואג להם באמת".

עוד הוסיף אנטמן ואמר בתגובה לחיפוש בביתו, כי "הממסד מחפש בכוחניות באמצע הלילה כיצד להפריד את החיילים מהלב שלהם. זה לא יצליח. להיפך. 'כאשר יענו אותו כן ירבה וכן יפרוץ'".

בלשי המפלג לפשיעה לאומנית בימ"ר ש"י ערכו חיפוש בבתים והחרימו מחשבים. כמו כן, מסרו השוטרים לשני תושבים הזמנה לחקירה.

מחפשים "פליירים שהופצו לחיילים". צו החיפוש

אחד מתושבי הישוב שנכח בפשיטה המשטרית ביקש לשוב ולפרסם את המסר שלטענת המשטרה הופץ בפליירים. "אנחנו קוראים בקריאה פשוטה לאחינו, חיילי ושוטרי ישראל שליבם היהודי חם בקרבם והם התגייסו כדי לעזור לעם ישראל: עסקו בשמירה על חיי יהודים ובהגנה על עם ישראל, העלימו עין מיהודים שנאלצים להילחם בעצמם באויב בדרכים שונות בגלל החלל שיוצרות רשויות המדינה הפועלות על פי מוסר מעוות ושיקולים זרים".

"אם עכשיו יצטרפו עוד ועוד אנשים לקריאה הטבעית והפשוטה הזו, מלב יהודי אל לב יהודי, נוכל לעצור את המסע הבולשיביקי ההזוי הזה", אמר.

עוד הוסיף וקרא לחיילים, "היזהרו מפקודות שנוגדות את הדאגה הכנה לעם ישראל. נקווה שבזכות חום הלב של כל היהודים נגיע למצב מתוקן בו הממסד דואג לטובת העם היהודי באמת ובתמים, ויחידים אינם נדחפים לפעולות הכרחיות לשמירה והגנה מפני אויב".

תגובות (0) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 18 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד