בע"ה י"ט ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

בדרך לאומן: מאות התפקדו ל'דרך חיים'

במבצע הפקדה מוצלח של תנועת דרך חיים שנערך בימים שלפני ראש השנה, הצטרפו מאות מתפקדים חדשים. "הייתה היענות גבוהה מאוד אצל האנשים וכמעט כל מי שדברנו אתו התפקד לתנועה בשמחה"

  • אברהם שפירא
  • ד' תשרי תשע"ו - 09:10 17/09/2015
גודל: א א א
הפקדה לדרך חיים (יהודה פרל)
הפקדה לדרך חיים (יהודה פרל)

בסוף השבוע האחרון יצאו פעילים מתנועת דרך חיים למבצע הפקדה בנמל התעופה בן גוריון אליו נהרו באותה העת רבבות חסידי ברסלב בדרכם לאומן.

למעלה ממאתיים מבאי הטרמינל התפקדו לדרך חיים, במבצע אותו מגדירים הפעילים כמוצלח מאוד. "הייתה היענות גבוהה מאוד אצל אנשים. כמעט כל מי שדברנו אתו התפקד לתנועה בשמחה", סיפר מנחם מורן בשיחה עם הקול היהודי. "אני מעריך שאצלי היו בסביבות התשעים אחוזים שנענו בחיוב והתפקדו, שזה אחוז לא רגיל בכלל".

"למעלה ממאתיים התפקדו בסך הכול, אך עיקר ההפתעה הייתה האחוז הגבוה של האנשים שמתוכם דברנו. בשום ציבור אחר לא ראינו כזו היענות".

המבצע נערך בימים רביעי וחמישי בשבוע שעבר והגיע לשיאו במוצאי שבת כשתשעה פעילים התרוצצו בנמל ושוחחו עם החסידים. "הייתה התלהבות רבה והדבר יצר עניין" מספר אריאל גרונר. "התרשמתי שהציבור מחפש ורוצה את זה. לנו היה נחמד לראות איפה הציבור נמצא, שזה בעצם העניין של התנועה - לחבר בין אנשים. החברים הרגישו שהתנועה גדלה וקל להסביר יותר מה היא והמבצע עשה חשק לעוד פעילים. אנחנו מתקדמים קדימה".

במהלך חגי תשרי מתכננים הפעילים להצטרף לאירועים ציבוריים נוספים. "אנחנו מתכננים להגיע ולפגוש את היהודים ולשמוע ולדבר עם הציבור".

תגובות (5) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 15 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד