בע"ה י"ט ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

במשטרה פועלים לסייע לערבים במעוז הטרור

משטרת ירושלים פתחה שער נוסף שצפוי לשחרר חלק מעומסי התנועה של הערבים בבירת הטרור קלדניה. מפקד המחוז: פועלים לשפר את מרקם החיים

  • כ"ד ניסן תשע"ו - 21:51 02/05/2016
גודל: א א א
המעבר שנפתח היום לתנועה (משטרת ירושלים)
המעבר שנפתח היום לתנועה (משטרת ירושלים)

(התפרעויות בקלנדיה לאחר שחיילים נכנסו בשוגג לכפר)

בזמן שאזור קלנדיה וא-ראם מהווה את אחד מהמוקדים המרכזיים לפעולות של טרוריסטים ערבים, מצאה משטרת ישראל לנכון לפעול למען ערביי הכפרים הללו ולהקל עליהם את המעבר לירושלים.

החל מהיום ייפתח לתנועה מעבר 'דחיאת אל בריד' בשעות העומס 15:00-17:00 וערביי קלנדיה והאזור יוכלו לשוב מירושלים לבתיהם דרכו. מטרת המהלך היא הפחתת עומסי התנועה במעבר קלנדיה.

בהודעת דוברות משטרת ירושלים נאמר כי פתיחת המעבר תאפשר גם את התפתחותו של מרכז קניות גדול שהוקם באזור "עתיד לקבל תנופה כלכלית, להיפתח ולספק אלפי מקומות עבודה לכלל התושבים".

ניצב יורם הלוי, מפקד מחוז ירושלים של המשטרה אמר: "משטרת ירושלים, מג״ב עוטף ירושלים והמינהל האזרחי ימשיכו ליזום באופן יצירתי מהלכים ופעולות אשר ישפרו את מרקם החיים, ניהול השגרה ואיכות החיים של תושבי האזור, לצד שמירה נחושה על בטחון הציבור והבירה".

הכפר קלנדיה נחשב לאחד המעוזים הקשים ביותר של טרוריסטים ערבים באזור יהודה ושומרון. מדי יום ערבים מקלנדיה והאזור מבצעים פעולות טרור נגד יהודים, אזרחים וחיילים, לצד פיגועים משמעותיים יותר שמנסים ערביי האזור לבצע. לפני כחודשיים ניסו ערבים לבצע לינץ' בחיילים שנכנסו בשוגג לכפר. במסגרת האירוע הופעל אף נוהל 'חניבעל' לאחר שנותק קשר עם החיילים ועלה חשש כי הם נחטפו. כמו כן, במהלך אירועי הטרור של החודשים האחרונים התרחשו פיגועים רבים במעבר קלנדיה.

תגובות (0) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 15 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד