בע"ה י"ט ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

הבניין והחורבן: "חותם הכיבוש של המסתננים"

מדינת ישראל מקימה "קריית חינוך" קבועה ונוצצת לילדי המסתננים על חשבון גינת לוינסקי. "הצעד הזה, חברים, יהווה בכייה לדורות"

  • י"ח אב תשע"ו - 15:01 22/08/2016
גודל: א א א
בניית הבניין שזורה הרס (מאי גולן)
בניית הבניין שזורה הרס (מאי גולן)

מדינת ישראל החלה לבנות את קריית החינוך למסתננים בגינת לוינסקי בדרום תל אביב, או כמו שקוראת לה מאי גולן - "קריית המסתננים".

לדברי גולן, פעילה למען תושבי דרום תל אביב מדובר ב"תחילת הסוף" של המאבק על שכונות דרום תל אביב. "זה אותו בית ספר שאני מדברת עליו כבר כמה חודשים. זה אותה קריית חינוך שראש הממשלה העביר לה 100 מיליון שקלים ורון חולדאי תקצב בעוד 60 מיליון שקלים" אמרה גולן.

לדבריה, על פי התכניות, "גינת לוינסקי הולכת להימחק למען עשרות כיתות גן ובית ספר במקום. תחנת המשטרה במקום מוסבת לכיתות גן כמות שהיא". גולן מוסיפה כי "חוץ מגינת לוינסקי יש עוד שני שטחים - אחד של חניון ואחד שהיה אמור להיות אזור קהילתי שנמחקים למען עוד כיתות בית ספר. הבניה מתחילה כבר עכשיו. כמו שאמרתי - זה תחילת הסוף".

האם ילדים 'ישראלים' יוכלו להיכנס למוסדות האלו?

"מכיוון שילדים ישראלים כבר רשומים אז זה מיועד רק למסתננים. זה גם מוגדר ככה בתכנית המתאר. בנוסף כתוב כי זה מיועד למסתננים אריתראים בלבד, לא לפיליפינים או נפאלים" מסבירה גולן. "בונים להם הכול מסובסד וממומן מהניילונים. זה הקיבוע הסופי וההחלטי של הילדים, ההורים והמשפחות שלהם. זה מתן המפתחות שלהם לניהול. לבנות את זה באמצע גינת לוינסקי בתל אביב זה החותם הסופי של הכיבוש שלהם".

"זה צעד מנצח שלהם. זה הכול בחסות ממשלת ישראל שלא השכילה לדרוש מעיריית תל אביב לפזר את המסתננים מחוץ לדרום תל אביב וכמובן עיריית תל אביב שמקבעת את המסתננים ולא נותנת אוויר לנשימה לתושבים".

רוצה להישאר מעודכן? הכותרות החשובות מידי שבוע אצלך במייל!הירשם עכשיו!

בפייסבוק כתבה גולן: "הצעד הזה חברים יהווה בכייה לדורות! במקום להוציא משטחי המדינה את כל המסתננות האריתראיות שכלל לא עומדות באף קריטריון של פליטות, אנחנו מממנים אותן ואת עשרות אלפי הילדים שהן מביאות בצורה מכוונת, מסובסדת ובלתי חוקית בעליל".

"זכרו, הגענו לנקודת האל חזור, מפה המצב כבר בגדר אסון ותוך כמה שנים בחישוב פשוט, מ״ס המסתננים ישלש את עצמו וזה רק במקרה הטוב".

תגובות (1) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 14 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד