בע"ה י"ח ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

הוארך מעצרו של מחמוד מנסור

מעצרו של מחמוד מנסור, זה שהתחתן עם מורל ב"חתונת ההתבוללות", הוארך בשלושה ימים נוספים. ערבי נוסף חשוד אף הוא במעשה

  • אברהם שפירא
  • ד' חשון תשע"ה - 16:27 28/10/2014
גודל: א א א
סמים. אילוסטרציה (דובר המשטרה)
סמים. אילוסטרציה (דובר המשטרה)

מעצרו של מחמוד מנסור החשוד בסחר בסמים הוארך היום (שלישי) בשלושה ימים נוספים. כעת נעצר חשוד נוסף בשם מרוואן שככל הנראה היה מעורב במעשה.

בליל שבת האחרונה נעצר מנסור, זה שהתחתן עם מורל היהודיה במה שזכה לכינוי "חתונת ההתבוללות". לאחר מרדף משטרתי ביפו בו נראה מנסור כשהוא השליך מאופנוע עליו רכב שקית עם עשרות גרמים של סמים מסוג קוקאין, נעצר והועבר לחקירה.

מנסור ריצה בעבר עונש מאסר על עבירות של סחר בסמים, אז נידון בבית המשפט ל-40 חודשי מאסר בפועל ושנה נוספת על תנאי. ככל הנראה ייאלץ מנסור לחיות בתקופה הקרובה רחוק מזוגתו היהודיה.

בנצי גופשטיין יושב ראש ארגון להב"ה, אמר בתגובה למעצרו: "כפי שהערכנו, בלון הדו קיום המזויף של מחמוד ומורל התפוצץ כצפוי. הזהרנו כי אין עתיד לנישואים כאלו. אנו בארגון להב"ה קוראים למורל לשוב לעם היהודי ואנחנו נסייע לה. אני תקווה שבנות אחרות ילמדו לקח ויבינו שבנות ישראל רק לעם ישראל".

בחודש אב האחרון עלתה לכותרות חתונתם של השניים, זאת לאחר שאבי הכלה סרב להשתתף בחתונתם ואף הפיץ סרטון בו הוא קורא לה לשוב הביתה, לעם היהודי. מאות פעילים הגיעו להפגנת מחאה למול אולם חתונתם בראשון לציון ומחו על ההתבוללות.

תגובות (1) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 15 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד