בע"ה י"ח ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

החייל יפגוש היום את עורך דינו

לאחר שבעה ימים בחקירות שב"כ, יפגוש היום (ד') החייל מבת עין את עורך דינו, כך קבע אמש בית המשפט המחוזי. משפחתו: "צה"ל תוקע לחייל טוב סכין בגב" .

  • יח"צ
  • י"ב ניסן תשע"ה - 08:23 01/04/2015
גודל: א א א
החייל בבית החולים
החייל בבית החולים

במהלך היום (רביעי) יפגוש החייל אלעד סלע מבת עין שנחקר כעת בשב"כ, לפגוש את עורך דינו, כך קבע אמש שופט בית המשפט המחוזי בירושלים משה דרורי וזאת בעקבות ערר שהגיש ארגון חוננו.

את האישור לפגוש עורך דין, קיבל החייל החשוד במסירת מידע מסווג וסיכון ביטחון המדינה, לאחר שבעה ימי חקירות בשב"כ ללא שפגש עו"ד.

בתוך כל, בדיון חריג שהתנהל אתמול סמוך למיטתו במחלקה הכירורגית בבית החולים בלינסון בפתח תקווה, שם מאושפז כעת החייל לאחר ניתוח דחוף שעבר, האריך שופט בית הדין הצבאי את מעצרו של החייל עד ליום ראשון.

נזכיר כי החייל אשר עצור כבר למעלה משלושה שבועות, הועבר אמש ממתקן השב"כ שם נחקר, לבית החולים בלינסון בעקבות בעיה רפואית דחופה שהתגלתה. במהלך הלילה נותח החייל וזאת ללא ידיעת משפחתו וללא שהותר לו להיות מלווה על ידם.

"עצוב שרשויות החקירה מפעילות על חייל צה"ל שיטות חקירה וסנקציות אשר שמורות לאחרוני המחבלים" מסר הערב עו"ד עדי קידר המייצג את החייל, "התרענו בפני רשויות החקירה על מצבו הרפואי מן הרגע הראשון, לצערנו שרות הביטחון הכללי והצבא לא יחסו חשיבות מספקת לנושא והתוצאות ידועות לכולם. אני שמח שבית המשפט המחוזי קיבל את עמדתנו וקיצר באופן משמעותי את הצו המונע ממרשי לפגוש עו"ד."

"צה"ל תוקע לחייל מסור סכין בגב" אמרו הערב במשפחתו, " לא יתכן שחייל טוב ומסור שיום לפני מעצרו היה שותף למעצרם של 17 מחבלים,ימצא עצמו תחת צווים הזויים ותנאי מעצר קשים. אנו מודאגים ממצבו הרפואי שהדרדר במהלך החקירות שהשיא בניתוח הדחוף שעבר הלילה, בושה שהיה צריך לעבור את הניתוח ללא ידיעת ותמיכת המשפחה".

הכתבה באדיבות יח"צ

תגובות (3) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 15 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד