בע"ה י"ח ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

"המחבל שרצח אותך, רצח גם אותנו"

בהלוויתו של זיו מזרחי הי"ד השתתפו היום (ג') מאות בני משפחה וחברים. דודו נרצח בפיגוע בקפה הלל לפני כ-12 שנים

  • י"ב כסלו תשע"ו - 17:54 24/11/2015
גודל: א א א
זיו מזרחי היד (באדיבות המשפחה)
זיו מזרחי היד (באדיבות המשפחה)

מאות בני משפחה וחברים ליווי בשעות הצהרים (שלישי) את זיו מזרחי הי"ד, חייל צה"ל כבן 18 מגבעת זאב, שנרצח אתמול בפיגוע דקירה בכביש 443 בבנימין. לפני כ-12 שנים, נרצח דודו של זיו, אלון מזרחי הי"ד, בפיגוע בקפה הלל בירושלים בו נרצחו שישה יהודים נוספים ועשרות רבות נפצעו. משפחתו של זיו, מתגוררת ברחוב אלון על שמו.

צעיר ערבי כבן 19, התנפל על זיו סמוך לתחנת הדלק דור בשעה שיצא מרכבו בעקבות התאונה שהתרחשה במקום. המחבל התנפל על זיו ודקר אותו ומיד לאחר מכן פנה לדקור את הקצינה שהייתה עם זיו. זיו הי"ד ירה לעבר המחבל והרג אותו. דורון מזרחי, אביו של זיו, סיפר בלוויה את הסיפור והוסיף כי אחיו, אלון הי"ד, מנע בגבורה את כניסת המחבל לקפה הלל בפיגוע בו נרצח.

זירת הפיגוע בו נרצח זיו מזרחי הי"ד (הלל מאיר, TPS)

חנה, שלימדה בעבר את זיו אמר, כי "סיכמנו שניפגש בעוד חמש שנים. אומרים שאלוקים לוקח רק את הטובים, זה מה שאומרים תמיד. אבל אתה היית באמת. גם אני עכשיו אם שכולה. אני מבטיחה שנזכור אותך תמיד".

אחד מחבריו של זיו אמר, כי "אנחנו כאן כדי לחלוק לך כבוד אחרון. המחבל שרצח אותך, רצח גם אותנו. הסכין קטעה הרבה דברים, את הנסיעה הבאה שלך, את הטיול לדרום אמריקה שכבר לא תעשה. אני זוכר את השבתות שלנו כשיצאנו למעיינות, כשיוצאים לשתות. היינו משפחה של שש נפשות ועכשיו איבדנו אח".

תגובות (1) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 15 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד