בע"ה י"ח ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

המשטרה מודה בפיגוע הסנפלינג

בעקבות מאבק המשפחה התיר הבוקר (ד') בית המשפט לפרסם את מה שכולם ידעו: נתנאל עראמי הי"ד נרצח על רקע לאומני. משפחתו, שטענה כי המשטרה מנסה לטייח את הפיגוע, תקבל אישור נפגעי פעולות איבה. שלושה ערבים נעצרו ושוחררו

  • יח"צ
  • ד' כסלו תשע"ה - 09:59 26/11/2014
גודל: א א א
נתנאל רואי עראמי היד
נתנאל רואי עראמי היד

בית משפט השלום בפתח תקווה קיבל הבוקר (רביעי) את בקשת משפחת עראמי שהוגשה באמצעות עו"ד חור אוריאל ניזרי מארגון חוננו, והתיר לפרסום, את מה שכולם ידעו קודם לכן: נתנאל רואי עראמי הי"ד, שנרצח בעת עבודתו בסנפלינג בפתח תקווה, נרצח בפיגוע לאומני שבוצע בידי ערבים.

השופטת מרב גרינברג התירה לפרסם כי "בתיק החקירה נעצרו ונחקרו על ידי שירות הבטחון הכללי ומשטרת ישראל שלושה חשודים בחשד שהיו מעורבים בגרימת מותו ממניע לאומני. השלושה שוחררו לאחר חקירה ארוכה, וזאת לאחר בחינת התיק בפרקליטות, ומאחר שלא נמצאה הצדקה משפטית להמשך מעצרם. החקירה נמשכת", נכתב בפרוטוקול הדיון.

זירת הפיגוע (דן אביב, חדשות 24)

בנוסף, לאחר מאבק המשפחה, התיר בית המשפט לפרסם כי בני משפחת עראמי קיבלו מהמשטרה מסמך המאשר את היותם "נפגעי פעולות איבה".

עראמי נרצח לפני כשלושה חודשים בעת שהשתלשל בחבל סנפלינג בקומה 11 באתר בנייה בפתח תקווה והבריג את פתחי האוורור לבניין החדש. כפי נראה, פועלים ערבים שעבדו במקום חתכו את החבל עליו נתלה והפילו אותו למותו.

עו"ד חור אוריאל ניזרי מארגון חוננו מסר לאחר הדיון: "חשוב לומר כי עד עתה לא יצר קשר עם בני המשפחה אף גורם ציבורי וממשלתי, על אף שהדברים היו ידועים וברורים. כמו כן אנחנו מבקשים את נשיא המדינה, כמו שידע להגיע לנפגעי פעולות האיבה האחרים שיגיע לבוא ולנחם את המשפחה כאזרח מספר אחד, עת נרצח נתנאל עראמי בגלל היותו יהודי. אנו מודים לבית המשפט על החלטתו ואנחנו קוראים לרשויות השלטון השונות לבוא ולעשות את תפקידן. אנחנו קוראים לשב"כ ולמשטרה להמשיך ולחקור ולבצע את פעולות החקירה הנדרשות. יחד עם זאת אנחנו כואבים ומצרים על כך שהיינו צריכים להתגלגל עד לפתח של בית המשפט כדי לקבל את המובן והברור מכל".

הכתבה בשיתוף יח"צ

תגובות (3) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 15 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד