בע"ה י"ט ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

הפגנות צפויות נגד כנס מיסיון בירושלים

הכנס המיועד לנוער צפוי לארוך ממחר (ד') שלושה ימים במתחם 'האנגר' במרכז העיר. "האם אתם יכולים לעמוד מנגד ולשתוק?"

  • אברהם שפירא
  • כ' תמוז תשע"ה - 18:12 07/07/2015
גודל: א א א
מחאה כנגד אירוע מיסיון בירושלים (אברהם רביץ)
מחאה כנגד אירוע מיסיון בירושלים (אברהם רביץ)

כנס מיסיון גדול מתוכנן להתקיים במשך שלושה ימים החל ממחר (רביעי) בעיר ירושלים במתחם 'האנגר' הסמוך לתחנה המרכזית הישנה בעיר.

בהזמנות לכנס הנוצרי שמיועד הפעם לנוער, נכתב כי הכנס ייערך במתחם הנמצא בבעלות העירייה ובניהול חברת 'אריאל'. מתחם האנגר' מופעל באמצעות חברת 'עיצוב-במות' שזכתה בזיכיון הפעלת 'האנגר'.

מפגינים במתחם 'ארנה' בירושלים (להבה)

ארגון לה"בה מתכוון לפוצץ את כנס של המיסיון. בקריאה לציבור שפרסמו 'המטה למלחמה במיסיון' של להב"ה, נכתב "עשו כל שביכולותיכם למנוע את האירוע של המיסיון בלב ירושלים". אריה קינג, חבר מועצת העיר, שלח מכתב לראש העיר בדרישה לבטל את הכנס. כמו כן, פרסם ציטוטים מתוך אתר הכנס הנוצרי וכתב בפייסבוק: "כן, קראתם נכון, המטרה להמיר את דתם של נוער וצעירים להאמין באותו האיש, משיח השקר, האם אתם יכולים לעמוד מנגד ולשתוק?האם תאפשרו לנבחרי הציבור שבחרתם בהם לשתוק?" תמה קינג.

בנצי גופשטיין, מנכ"ל להב"ה אמר, כי "אני מזועזע מכך שמתקיים אירוע המוני של מיסיון בלב ירושלים והדבר עלול לעבור בשתיקה מצד הציבור. אני קורא לכל מי שאיכפת לו מצביונה של עיר הקודש להשתתף עימנו במחאה ביום רביעי הקרוב ב-19:00 בערב מול הכנס במתחם הרכבת הישנה בירושלים. לא ניתן להפוך את עיר הקודש לעיר המיסיון ח"ו".

סמוך לחג השבועות, לפני כחודש וחצי, התקיים במתחם 'ארנה' בירושלים כנס מיסיון ענק שארך כארבעה ימים. לכנס הגיעו אלפי נוצרים. כנגד הכנס התקיימו מספר פעולות מחאות והפגנות.

תגובות (0) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 15 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד