בע"ה י"ח ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

התעמרות משטרתית ב'משכנות הרועים'

תושבים הגישו תלונה על גנבת סוסים וזכו להצרת צעדיהם בידי המשטרה. ימים ספורים לאחר מכן, התבצע הרס במקום

  • חיים כהנא
  • י"ט אייר תשע"ו - 09:01 27/05/2016
גודל: א א א
שוטרים במשכנות הרועים. ארכיון (TPS)
שוטרים במשכנות הרועים. ארכיון (TPS)

בשבוע האחרון "זכו" תושבי גבעת משכנות הרועים (הבלאדים) הסמוכה לכוכב השחר, להתעמרות מצד המשטרה, ששיאה הגיע אתמול (ה') כשנריה בן פזי, מוותיקי המקום נעצר בידי שוטרים.

בסוף השבוע שעבר, בלילה שבין חמישי לשישי, נגנבו שישה סוסים ופרדה ממשכנות הרועים. הבוקר אור והתושבים גילו את דבר הגנבה. הם הגישו תלונה במשטרה והחלו לסרוק אחר עקבות הסוסים ולאחר זמן מה הגיעו ליריחו, על סמך עדות של חייל שראה את הסוסים נכנסים לעיר. בשלב זה התערבה המשטרה, והשוטרים החליטו להצר את צעדיהם של התושבים.

השוטרים עקבו אחר המחפשים, ולא התירו להם להיכנס ליריחו לתור אחר הסוסים. כאן נגמר החלק הראשון של הסיפור. הסוסים, אגב, מוחזקים עדין אצל הגנבים הערבים.

הרס במשכנות הרועים. ארכיון (TPS)

בבוקר יום רביעי השבוע, הגיעו כוחות ההרס לגבעה בהוראת המנהל האזרחי והחרימו מבנה, אוהלים וציוד רב השייך למשפחות. בנוסף, החריבו הכוחות דיר בבעלותו של בן פזי בשכונת מעלה שלמה הסמוכה.

מחוסר קורת גג לעדרו, מצא לו בן פזי מקום ללון בו עם הכבשים - מעוז אסתר, גבעה נוספת על יד כוכב השחר. שוטרים שהגיעו למקום בעקבותיו הורו לו להתפנות מהמקום בשל צו תיחום על השטח. בן פזי הסביר לשוטרים כי הוא רק נשאר ללילה ובבוקר הולך מהמקום יחד עם העדר והציוד. השוטרים הסכימו, אך כשחזר לאסוף ציוד מהמקום עצרו אותו ואת חבריו בטענה שהפרו את צו התיחום. רק בשעות אחר הצהריים השתחרר בן פזי מהמעצר.

תגובות (1) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 15 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד