בע"ה י"ח ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

"התקיפה לאומנית – המשטרה רוצה להשתיק"

אלדר יוז שנפצע בליל שבת בכפר סבא בידי ערבים, משחזר לקול היהודי את המאורע. לדבריו, כשטען שהאירוע לאומני החוקר הגיב בזילזול

  • יהודה פרל, הקול היהודי
  • י"א אדר תשע"ה - 19:21 02/03/2015
גודל: א א א

אתמול (ראשון) בבוקר, הגיע אלדר יוז, תושב כפר סבא, לתחנת המשטרה בעיר כדי למסור עדות בדבר האירוע שהתרחש בליל שבת, אז הותקף בידי ערבים ברחוב ויצמן בעיר. בשיחה עם הקול היהודי הוא משחזר את האירוע. "חזרתי מסעודת שבת והלכתי לביתי. עברתי במעבר חצייה ואז נהג ערבי שם גז ורצה לדרוס אותי. נבהלתי וקפצתי הצידה והלכתי מהר לאי-תנועה", משחזר יוז.

"הוא צחק עלי ואני הסתובבתי ואמרתי לו בנימוס שזה לא מצחיק מה שהוא עושה". פתאום הדלק שליד הנהג נפתחה ויצא משם ערבי עם בקבוק זכוכית ביד. הוא שבר אותו ודקר אותי בפנים תוך כדי שהוא צועק אללה אכבר". יוז פונה לבית החולים מאיר בעיר שם קיבל טיפול רפואי ותפירות באזנו ולחיו.

אלדר יוז לאחר התקיפה

יוז מספר כי למקום הגיעו שוטרים שאספו ממצאים מהשטח וביום ראשון הוא כבר פגש את שני התוקפים בתחנת המשטרה. "אמרתי לחוקר שאני לא מכיר אותם. אין לי איתם שום סכסוך והם עשו את זה רק בגלל שאני יהודי והם ערבים. זה לאומני". התגובה של השוטר מעט הפתיעה אותו. "הוא אמר לי – זה מה שאתה אומר".

"אני לא יודע מה המשטרה תעשה, זו פעם ראשונה שאני נקלע לסיטואציה מהסוג הזה. המשטרה רוצה כמה שיותר להשתיק את העובדה שזה לאומני".

תגובות (1) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 15 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד