בע"ה י"ט ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

"חילול השם גדול"

הרב צפניה דרורי תוקף בחריפות את השתתפות "ארגון הנוער הגאה" באירועי "יום האחדות": "לטשטש את הבחורים הטהורים והקדושים עם ארגוני סטייה?!"

  • כ"ב אייר תשע"ו - 21:38 30/05/2016
גודל: א א א
עצרת לזכרם של שלוטשת הנערים (אלישוב הר שלום)
עצרת לזכרם של שלוטשת הנערים (אלישוב הר שלום)

קראו עוד: מה שלא ידעתם: המסרים הסמויים של 'יום האחדות'

הרב צפניה דרורי, רב העיר קרית שמונה וראש ישיבת ההסדר בעיר, תוקף בשיחה
הרב צפניה דרורי עםהקול היהודי את השתתפותם של אנשי "ארגון הנוער הגאה" באירועי "יום האחדות" שיתקיים ביום רביעי הקרוב, לזכרם של שלושת הנערים - גלעד שער, נפתלי פרנקל ואייל יפרח השם יקום דמם.

"זה חילול השם הכי גדול!", אומר הרב דרורי. לדבריו, הדבר פוגע בזכרם של שלושת הנערים. "בחורים טהורים וקדושים מלאי תורה, עם אומץ, עם יכולת, לטשטש אותם עם כל מיני ארגוני סטייה? זה לא יעלה על הדעת", אומר הרב. "אם יבוא מישהו מהסוטים בלי להתגאות בגאווה שלו אין בעיה אם הוא לא מתסיס אחרים, אבל אם הוא גאה אז הוא בא להתסיס אחרים ואסור לעזור לו".

פגיעה בזכרם

על העלאת הנושא של שילוב הערבים בחברה במסגרת אירועי "יום האחדות" מדבר הרב דרורי באופן אמביוולנטי. "אם יש בהם (בערבים אזרחי ישראל. א.ק.) כמה שיהיו מוכנים להגיד בפה מלא שהם רוצים לחזק את הקשרים שלהם עם העם היהודי ושלא יהיה הרג ולא תהיה שנאה אדרבא ואדרבא. אנחנו נושיט להם יד לשלום".

"אם יש ערבים ספציפיים שמוכנים לומר שזה מה שחשוב להם זה קידוש השם גדול. אני לא יודע מה הם יגידו בפועל, אבל אם יש אחד מהם, שניים מהם שאפשר לשמוע מהם דברים ברורים שהם רוצים לחיות בשלום ולהכיר בעם היהודי בארץ ישראל זה חזון אחרית הימים. אפשר הרי להשאיר אותם בארץ כי הם שומרים שבע מצוות בני נוח בעיקרון. אם יש ערבי כזה מצווה לדאוג לו ולכבד אותו".

תגובות (3) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 14 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד