בע"ה י"ט ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

חשבוניות פקטיביות וזהויות בדויות

בדואי מהדרום שביצע עבירות מס בהיקף של מאות מיליוני שקלים, נתפס לאחר תקופה ארוכה בה החליף זהויות בדויות

  • ט"ז אלול תשע"ה - 16:02 31/08/2015
גודל: א א א
משטרה. ארכיון (דוברות המשטרה)
משטרה. ארכיון (דוברות המשטרה)

בית משפט השלום בבאר שבע, האריך אתמול (ראשון) בשבוע את מעצרו של בדואי החשוד בהפצת חשבוניות פיקטיביות בהיקף של כ-167,000,000 ₪, חלקן מטעם 15 חברות שונות שבבעלותו. החשוד נעצר לאחר שבמהלך כשנה וחצי החליף זהויות ומקומות מגורים, והשתמש בתעודות זהות מזוייפות.

החשוד, ואל אל צנאע (38), בדואי מבית לקייה שבדרום, נעצר בחשד כי בין השנים תשע"א לתשע"ה, הפיץ חשבוניות מס פיקטיביות, בהיקף של למעלה מ-167 מיליון שקלים, ובכך גרף לכיסו במרמה על חשבון הציבור, מע"מ בהיקף של כ-20,000,000 ₪. על פי החשד, אל צנאע הפיץ חשבוניות פיקטיביות באמצעות 15 חברות הרשומות בבעלותו, ואף הגיש עבורן דוחות כוזבים למע"מ. כמו כן, כפי העולה מבקשת המעצר, אל צנאע זייף פנקסי חשבוניות של 15 חברות שונות והפיץ את חשבוניותיהן ללא ידיעתן ורשותן.

אל צנאע, במקור מבית לקייה שבדרום שהתגורר לסירוגין שם וברמלה, נדרש למעצר לפני כשנה וחצי. מאז, נהג להשתמש בזהויות בדויות ולשנות את מקום מגוריו כך שנדרשו פעולות חקירה רבות על מנת לאתרו. גם כאשר נעצר על ידי חוקרי מע"מ באר שבע, שהגיעו לעוצרו בליווי משטרתי, החזיק אל צנאע בתעודת זהות עם שם בדוי בנוסף על תעודת הזהות המקורית שלו. כאמור, השופט רון סולקין האריך אתמול את מעצרו בשבוע עד - כ"ב אלול.

תגובות (0) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 15 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד