בע"ה י"ח ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

כוחות משטרה פשטו על כינוס פעילים

כוחות משטרה גדולים הקיפו (ה') את המתנ"ס של הישוב נוף איילון בו נערך כינוס פעילים כנגד ההרחקות המנהליות. חמישה נערים נעצרו והשוטרים מחקו את תיעוד האירוע. יו"ר חוננו הנמצא במקום: "בעל הבית השתגע"

  • יח"צ
  • י"ב אלול תשע"ה - 15:38 27/08/2015
גודל: א א א
נוף איילון, היום (ארגון חוננו)
נוף איילון, היום (ארגון חוננו)

כוחות יס"מ ומשטרה גדולים הקיפו בשעות הצהרים (חמישי) את המתנ"ס בישוב נוף איילון. במקום נערך באותה שעה כינוס פעילים, רבנים ואישי ציבור, בנושא הצווים המנהליים. במקום נעצרו חמישה מורחקים מנהליים.

בכינוס נכחו בין השאר חלק ממקבלי הצווים המנהליים, פעילי ציבור ורבנים כגון פרופסור הלל וויס, הרב יואל שוורץ ממקימי הנח"ל החרדי, ח"כ לשעבר מיכאל בן ארי, בנצי גופשטיין נועם פדרמן וברוך מרזל, עו"ד יצחק בם, מאיר ברטלר ועוד.

נוף איילון, היום (ארגון חוננו)

עדי ראייה סיפרו כי השוטרים מחקו סרטונים ממכשירי פלאפון של משתתפים בכינוס שתיעדו את מעשיהם, וזאת בטענה כי במקום נוכחים אנשי המחלקה היהודית בשב"כ. בהמשך, הגיע למקום רב הישוב נוף איילון, הרב גדעון בנימין, בכדי לחזק את ידיהם של המורחקים.

יו"ר ארגון חוננו שמואל (זנגי) מידד אשר השתתף אף הוא בכינוס מסר כי "בעל הבית השתגע. נראה שגם כינוס כנגד צווים מנהליים לא מוצא חן בעיני משטרת ישראל. לצערי המשטרה מקבלת הוראות לפעול כאילו אין מגבלות לכח ואין מגבלות למשאבים".

ברוך מרזל שהשתתף בכנס מסר, כי "זו מדינת משטרה, מדינה ששוטריה מגיעים לכנס ציבורי פתוח, מקיפים את הבניין, מצלמים ומפחידים את הבאים, זה בדיוק עניינו של הכנס - שזו מדינת משטרה"

תגובות (5) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 15 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד