בע"ה י"ח ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

מושב בדרום: "התושבים מנעו אונס"

המשטרה עצרה תושבים במושב בדרום בו הוכו פועלים ערבים שהטרידו נשים. "אם התושבים לא היו עושים זאת, ייתכן שהאישה הזאת הייתה נאנסת או נרצחת"

  • אברהם שפירא
  • י"ט תמוז תשע"ה - 18:01 06/07/2015
גודל: א א א
פועל ערבי. אילוסטרציה (יהודה פרל, הקול היהודי) יהודה פרל
פועל ערבי. אילוסטרציה (יהודה פרל, הקול היהודי) יהודה פרל

המשטרה עצרה לאחרונה מספר תושבים ממושב בן זכאי, מושב דתי הסמוך ליבנה, בטענה שהכו פועלים ערבים שתקפו והטרידו נשים בכניסה למושב בשבוע שעבר.

המקרה התרחש ביום שני בשעות הצהריים, אז הותקפה אישה כבת חמישים שנכנסה למושב על ידי פועלים ערבים שעבדו סמוך לבית העלמין בכניסה למושב. האישה נמלטה לעבר המושב כשהערבים אחריה.

"היא נכנסה ללחץ והתחילה לרוץ לכיוון המושב" אמר חברו של אחד העצורים בשיחה עם הקול היהודי. "זה לא מקום עם תנועה גדולה, זה כביש צר והם החלו לרדוף אחריה. בשלב הזה הגיע בחור עם ג'יפ שראה אותה ולקח אותה למושב. בינתיים, הבחינו הפועלים הערבים בבחורה על מדים והטרידו גם אותה. הבחור הוריד את האישה המבוגרת במושב וחזר עם עוד מספר תושבים והם הרביצו לערבים".

"מאותו הרגע המשטרה עוצרת אנשים מהמושב", הוא מספר. "חלק מהתושבים ירדו למחתרת בגלל הדבר הזה. המשטרה עוצרת כל מי שבא להם רע בעין. למשל, הערבים טענו שהתוקפים הגיעו עם טנדר, אז כל בעלי הטנדר במושב מוזמנים לחקירה. אני מבהיר, מדובר באנשים נורמטיביים וגם התקיפה לא באה סתם. אם התושבים לא היו מגיעים ועושים מה שעושים, יכול להיות שהאישה הזאת הייתה נאנסת או נרצחת. זה מושב דתי, אין בו אנשים אלימים אבל המקרה האחרון הוא כבר קו אדום" אומר החבר.

| "אם לא היו תוקפים אותם, היה יכול להיות כאן אונס או רצח"

"לפי החוק הערבים לא עשו כלום, הרי מותר להם לצעוק לנשים. אני רוצה לראות אם אני יוכל ללכת על הרגליים אחרי שאני אצעק לאיזה ערבייה בלוד".

יש לציין כי הפועלים הערבים לא עבדו מטעם המושב, אולם ישנם פועלים ערבים שמועסקים בידי התושבים. "במושב הערבים 'מחונכים' ו'מאולפים'", הוא מכנה אותם." קרה מקרה לבחורה כאן שערבי ישב לה על הרכב בכניסה למושב ולא רצה לזוז. הערבים אז רצפו את כל יבנה ואחרי המקרה, כל הריצוף שלהם נעקר מהמקום. הם הטרידו כאן הרבה פעמים נשים. צריך להבין, אם התושבים לא היו מגיעים ותוקפים אותם, היה יכול להיות כאן איזה אונס ואף אחד לא היה מתייחס, אבל פתאום המשטרה על הרגליים".

לדעתו, מי שמעסיק ערבים ובגללו מתרחשים כל מיני עוולות, צריך להוציא כסף מכיסו הפרטי. "רק ככה אנשים לא יביאו אותם".

תגובות (5) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 15 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד