בע"ה י"ט ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

מחלקת היולדות המפוארת בארץ

ב'מעייני הישועה' חושפים את מחלקת היולדות החדשה: "יוקרה ועיצוב של מלון חמישה כוכבים"

  • יח"צ
  • כ"ח תמוז תשע"ו - 11:42 03/08/2016
גודל: א א א
חדר במחלקה החדשה (יחצ)
חדר במחלקה החדשה (יחצ)

ההשקעה ביולדות לשיא חדש: במרכז הרפואי מעיני הישועה חושפים תמונות מרהיבות של מחלקת יולדות חדשה (יולדות ג') המפוארת והמתקדמת ביותר בארץ, המעוצבת כמלון פאר, מאובזרת עם פינות טיפוח ומטבחון שירות בכל חדר.

"המרכז הרפואי מעיני הישועה – המוביל פריצת דרך במתן שירותי רפואה מתקדמים בקהילה - מציג הפעם הפתעה מושלמת בדמות מחלקה חדשה ליולדות המפוארת בעולם, מעוצבת כמו בית מלון יוקרתי", אומרים במעיני הישועה.

חדר האוכל במחלקה (יחצ)

ההשקעה באה לידי ביטוי בחשיבה עד לפרטים הקטנים הנצרכים ליולדות: מיטה מתכוונת חשמלית, ארון ושידה פרטית, מדף לנעליים וארון עליון, כורסא בייצור מיוחד המותאם ליולדת, חדר אמבטיה מפנק ברמה מלונאית, תכנון אקוסטיקה ליצירת שקט מקסימלי בכל המרחב, חדר אוכל מוגדל ויוקרתי והכול בעיצוב וברמה של 5 כוכבים.

(יח"צ)

בהנהלת המרכז הרפואי בראשותו של המנכ"ל הרב שלמה רוטשילד אומרים: "המרכז הרפואי שזכה במקום הראשון בפער גדול בסקר שביעות רצון שביצע משרד הבריאות בקרב 11,500 מטופלים שאושפזו ב-27 בתי חולים בישראל, הינו בית החולים השלישי בגודלו בישראל במספר היולדות. הביקוש הולך וגובר והיולדות מצביעות ברגליים. הדבר מאוד מחמיא לנו אך כמובן שגם דורש מאתנו להיערך בהתאם".

התינוקיה החדשה (יח"צ)

"היולדות הן אלו שבחרו את האלמנטים החשובים להן. הן כיוונו אותנו כיצד לבנות את המחלקה החדשה, לאחר מילוי שאלוני שביעות רצון והמלצות לשיפור השירות. במעיני הישועה שמים את היולדת בראש, והתוצאה מרשימה למדי. אנו מציגים בסיפוק רב את המחלקה המתקדמת והמפוארת ביותר וקובעים סטנדרט חדש במתן שירותי החלמה ליולדות. אנו שמחים להיות פורצי דרך גם בתחום היולדות כמו בעוד שאר תחומים רבים נוספים כמו למשל תחום בריאות הנפש בתוך הקהילה.

(יח"צ)

"אנו חותרים כל העת למצוינות רפואית ולשם כך מגייסים כל העת רופאים בכירים נוספים ורוכשים את הציוד הרפואי המתקדם בעולם. אנו גאים ליישם את הסלוגן שמלווה אותנו - 'מקצוענים עם נשמה'".

יצוין, כי במהלך השנה האחרונה שופצו כלל חדרי הלידה ונבנה מיון יולדות חדש. הצוות הרפואי והסיעודי הורחב. לאגף נשים ויולדות מונה מנהל חדש – פרופ' יוסי לסינג, בעל ניסיון עשיר ובינלאומי של עשרות שנים בתחום.

(יח"צ)

"רק לאחר השלמת הצד המקצועי והשירותי, ניגשנו לטפל בהיבט המלונאי ברווחה ובפאר", אומרים במעיני הישועה.

תגובות (1) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 14 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד