בע"ה י"ט ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

מחר: יהונתן פולארד ישוחרר מכלאו

30 שנות מאסר יגיעו מחר (ו') לקיצן כאשר פולארד ישוחרר ממאסרו. נפתחה כתובת מייל לשליחת מכתבי חיזוק לפולארד לקראת שחרורו

  • יהודה פרל, הקול היהודי
  • ז' כסלו תשע"ו - 09:34 19/11/2015
גודל: א א א
יהונתן פולארד (צילום מסך)
יהונתן פולארד (צילום מסך)

לאחר 30 שנות מאסר בכלא השמור בארצות הברית, בהם סבל מבעיות רפואיות קשות, ישוחרר מחר (שישי) יהונתן פולארד מבית הסוהר 'באטנר' שבצפון קרוליינה.

פולארד ישוחרר ממאסר, אך לא לחיים חופשיים, לפחות לא בשלב זה. פולארד צפוי לנהל את חייו תחת עין פקוחה של שלטונות ארצות הברית, כאשר נאסר עליו לעזוב את המדינה בחמש השנים הקרובות. כמו כן, ייאלץ פולארד להתייצב פעם בכמה זמן אצל קצין מבחן בניו יורק, בכדי לדווח על מהלך חייו. בשלב זה, בני משפחתו ומקורביו מבקשים לשמור את מקום בו עתיד להתגורר פולארד עם שחרורו, בסוד. משפחתו מקווה כי פולארד יזכה לפתוח את החיים החדשים, רחוק מעיני התקשורת.

הפגנה שנערכה בעבר לשחרור פולארד (יחיעם אייל, TPS)

בתוך כך, לאחר שנים ארוכות בהם התנכרה ישראל לפולארד שריגל לטובתה בארה"ב, הגיש חבר הכנסת דוד ביטן (הליכוד) הצעת חוק, לפיה המדינה תישא מעתה והלאה בעלויות המחיה של פולארד, בהם דיור, הוצאות רפואיות וקצבה חודשית למחיה. 40 חברי כנסת מסיעות שונות כבר חתמו על ההצעה. במקביל דווח, כי ראש הממשלה בנימין נתניהו אסר על השרים להתראיין בנושא פולארד, ככל הנראה מהחשש כי יתקפו את הממשל בארצות הברית.

במטה לשחרור פולארד, אשר פעילו עמלו שנים רבות לקציבת עונשו ולשחרורו, מזמינים את הציבור הרחב לשלוח מכתבי חיזוק ותמיכה, שיודפסו ויועברו לפולארד לאחר שחרורו. במטה הסבירו כי מטרת המהלך היא לאפשר לכל מי שפעל והתפלל לשחרורו, להביע הערכה וחיזוק ליהונתן ורעייתו אסתר, כל זאת מבלי לפגוע בבקשת המשפחה להימנע מפעילות פומבית. מכתבים שיישלחו לכתוב הדואר האלקטרוני [email protected] יודפסו בארצות הברית ויועברו על ידי נציגי המטה לידיו של פולארד.

תגובות (2) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 15 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד