בע"ה י"ח ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

נגזר דינו של ישי שליסל

מאסר עולם ו-31 שנים נוספות גזר היום (א') בית המשפט המחוזי בירושלים כנגד הדוקר במצעד התועבה. בנוסף הושתו עליו למעלה מ-2 מיליון דמי פיצויים

  • כ' סיון תשע"ו - 14:00 26/06/2016
גודל: א א א
שליסל היום בבית המשפט (הלל מאיר TPS)
שליסל היום בבית המשפט (הלל מאיר TPS)

בית המשפט המחוזי בירושלים גזר היום (ראשון) את דינו של ישי שליסל שהורשע ברצח נערה שהשתתפה במצעד התועבה שהתקיים בירושלים בחודש אב האחרון ובפציעתם של צועדים נוספים.

בית המשפט גזר על שליסל שעצור מאז האירוע, מאסר עולם ו-31 שנות מאסר נוספות בפועל. בנוסף, הטיל עליו בית המשפט לשלם פיצויים למשפחת הנערה בסך 2 מיליון ו-640 אלף שקלים.

בדיון בו הוצגו הטיעונים לעונש אמר שליסל: "המצעד מביא עלינו את כל הפיגועים והאינתיפאדות, וזה גורם לכעס אצל הקב"ה. אני משתדל לפעול מתוך אהבה לקב"ה, ומצעדי הגאווה הם מתוך שנאה לקב"ה ולעם ישראל".

"גם זמרים ואמנים שמופיעים במצעדי הגאווה, שידעו שהם משתתפים בחילול שמו של הקב"ה. כל יהודי צריך לראות אם הוא נאמן למלך מלכי המלכים – או שהוא נופל לרשת האופוזיציה של הקב"ה, שהיא השטן".

התביעה במשפטו של שליסל דרשה להטיל עליו מאסר עולם בגין הרצח ו-60 שנות מאסר בגין ניסיונות הרצח. שליסל לא שיתף פעולה עם ההגנה שלו במהלך המשפט, ולפיכך פרקליטו מטעם הסניגוריה הציבורית, עו"ד זכריה שנקולבסקי, גם לא טען לטובתו בשלב הטיעונים לעונש.

תגובות (3) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 15 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד