בע"ה י"ח ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

נמשכת הרדיפה לקראת מצעד התועבה

פעיל נעצר הבוקר בידי בלשים בירושלים. הרב שלמה עמאר מבקר את ראש הממשלה על תמיכתו במצעד. שינויי תנועה בבירה

  • ט"ו תמוז תשע"ו - 11:12 21/07/2016
גודל: א א א
משטרה בירושלים (משטרת ישראל)
משטרה בירושלים (משטרת ישראל)

פעיל תושב ירושלים נעצר הבוקר (חמישי) בידי בלשים של ימ"ר ירושלים, זאת בעקבות קיום מצעד התועבה היום בעיר.

השוטרים פשטו על ביתו של הפעיל ועיכבו אותו לחקירה.הפעיל רשום במחשבי המשטרה כמתנגד למצעד ולא פעם כתב בפייסבוק שמדובר ב"תועבה". בשבועות האחרונים על רקע מצעדי תועבה בערים אחרות הוא התבקש לחתום שלא יגיע לאותם מצעדים.

עורך הדין איתמר בן גביר המייצג את הפעיל, מסר בתגובה: "ייתכן שישראל מבקשת לחקות את טורקיה ובקצב הזה יפוטרו אנשים הסבורים שהמצעד מתועב. המפסידה הגדולה היא הדמוקרטיה הישראלית ועל אנשי השמאל והבית הפתוח לזכור כי היום הרדיפה היא אחרי אנשי ימין וחרדים, אך מחר, עם שר לביטחון פנים אחר ומפכ"ל אחר ייתכן והמעוכבים לחינם יהיו דווקא אנשי השמאל".

לרגל מצעד התועבה נערכת המשטרה וצפויים שיבושי תנועה בעיר. החל מהשעה 14:30 תסגור המשטרה לתנועה את רחובות הצעדה: רחוב קרן היסוד, רחוב קינג ג'ורג', רחוב מאיר שחם, רחוב רבי עקיבא, רחוב הלל ורחוב מנשה בן ישראל.

כמו כן ייסגרו לתנועה גם הרחובות המובילים אליהם כולל רחוב אגרון, הילל, קינג ג'ורג' מקרן היסוד ועד רחוב בארי.

הבוקר התבטא הרב שלמה עמאר כנגד המצעד וביקר את ראש הממשלה בנימין נתניהו על תמיכתו במצעד. "בושה הכי גדולה לראש הממשלה ולממשלה ולמדינה שיש לה ראש ממשלה שיכול להגיד כך. יש לו מעלות רבות ואנו מעריכים אותו על כך, אבל אם אכן אמר דבר כזה זה משהו נורא ואיום ובושה גדולה ואני קורא לו שיחזור בתשובה ויתנצל בפומבי כי הוא יוצא נגד תורה ישראל, לא ייתכן. הוא לא יכול להיות ראש ממשלה ישראל". אמר רבה של ירושלים לרדיו קול ברמה.

תגובות (0) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 15 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד