בע"ה י"ח ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

עו"ד בן גביר: "לא אייצג מי שנוגד את אמונתי"

עו"ד איתמר בן גביר מגיב לדב הלברטל שביקש ייצוג ממנו ואמר "לא אייצג גם תמורת הון"

  • אברהם שפירא
  • י"ב תמוז תשע"ה - 14:21 29/06/2015
גודל: א א א
אולפן רדיו. אילוסטרציה (ויקיפדיה)
אולפן רדיו. אילוסטרציה (ויקיפדיה)

בתכנית של יוסי עטר ברדיו גלי ישראל, הגיב איתמר בן גביר לבקשתו של דב הלברטל לייצג אותו בתביעת דיבה שהוא שוקל להגיש כנגד ידידיה מאיר על רקע מאמר שכתב נגד אנשים כמוהו שלדבריו לא מייצגים דעה רווחת ובעיקר משמיעים דעה פרובוקטיבית בשביל רייטינג.

בן גביר הגיב לדברים ואמר כי"אני סבור שלמאיר עומדת הגנת 'אמת דיברתי' ודב הלברטלחייב לשקול שוב ושוב את דבריו ולהבין שהוא עושה נזק רב. אכן הלברטל לאמייצג איש ולא בטוח שאפילו את עצמו, אבל אני סבור, שיש מי ששומע את דבריהבלע שלו והשטנה שלו נגד מתיישבים ואני מתכוון לאויבים שלנו, למעשה כלאימת שיש רצח של יהודי והלברטל מאשים אותנו ברצח, הוא למעשה מסייעלחמאס, ונותן להם רוח גבית".

בעניין המשפטי אומר בן גביר כי הוא "מייצג רק מקרים שאני מאמין בהם,ורוצה להילחם עבורם, מצטער אבל ההתבטאויות של הלברטל, ממש ממש לא מסתדרותעם האמונה שלי. עורך דין הוא לא רופא, ולא חייב לייצג אתמי שהוא לא מאמין בהשקפתו".

"אמנם תנאי הסף לכניסה למשרד שלי היא לא פעילותבימין, ויש לי לקוחות רבים גם לא מהתחום האידיאלוגי ואני כמובן לא בודקאם הצביעו לבן ארי או לא, אבל יש גבולות", אמר עו"ד בן גביר. "ומי שחושב שצריך לגרש אותי ואתילדי מהבית בחברון, ולמעשה נותן הכשר למעשי פגיעה במתיישבים, אני כמובןלא אייצג אותו בטח לא כאשר אומרים לו את האמת, וגם לא תמורת הון".

הכתבה באדיבות יח"צ

תגובות (4) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 15 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד