בע"ה י"ח ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

"עם ישראל רוצה אותך בחזרה אצלו"

צפו: פעיל "מהשב"י" מנסה לשכנע צעירה יהודיה שהתאסלמה, לשוב לעם ישראל

  • ה' חשון תשע"ה - 12:34 29/10/2014
גודל: א א א

צעירה יהודיה תושבת מרכז הארץ, התאסלמה לפני כמה שנים ועברה להתגורר יחד עם בעלה הערבי בעיר אילת. תושבים הפועלים למניעת התבוללות, בין השאר במסגרת ארגון חדש בשם "מהשב"י – מניעת התבוללות של בנות ישראל", מנסים כבר תקופה ארוכה ליצור קשר עם האשה ולשכנע אותה לשוב לעם ישראל.

אולם הצעירה, המסתובבת בלבוש מוסלמי ולה לפחות ילד אחד מבעלה הערבי, סירבה בכל פעם לפניות הפעילים וטענה כי טוב לה עם בעלה. לידי הקול היהודי אף הגיע תיעוד של אחת הפעמים בה פעיל הארגון מנסה לשכנע אותה לעזוב את בעלה ולשוב ליהדות. "בעקבות המצב את לא רוצה לחזור להיות יהודיה? את יודעת מה קורה שמה. עם ישראל רוצה אותך חזרה אצלו, את לא צריכה להיות שם", אומר הפעיל לאשה. האישה ממשיכה לסרב לעזרה ומדגישה כי "טוב לה".

יש לציין כי רק לאחרונה פורסם כי ערבי המתגורר באילת נעצר בחשד שהיכה את אשתו היהודיה ואיים עליה. ככל הנראה מדובר בזוג המתגורר בסמוך לזוג המדובר. גם חתונת ה"דו קיום" המלבבת של מחמוד ומורל הפכה לאבסורד לאחר שהחתן המהולל נעצר והתברר כי הוא סוחר סמים מורשע.

"מה שאפשר ללמוד מהסיפור הזה, כמו גם סיפורים נוספים, הוא על החשש הגדול של הנשים לקבל סיוע", אומרים בארגון, ומקווים כי גם האשה השניה תפקח את עיניה ותשוב להיות יהודיה. "אנחנו מחכים לכל בת ישראל שתשוב ולא משנה מה עשתה ומה עבר עליה", אומרים בארגון.

תגובות (2) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 15 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד