בע"ה י"ט ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

פעילים מחו ביום כיף לגדוד שמשון

פעילים מהמטה לשחרור אלאור אזריה הפתיעו את החיילים בגדוד של החייל היורה מחברון באמצע יום כיף בפארק מים. "המפקדים הפקירו אותו בשטח"

  • אברהם שפירא
  • כ"ב אלול תשע"ו - 14:09 25/09/2016
גודל: א א א
רן כרמי בוזגלו בימית אלפיים, היום (רן כרמי בוזגלו)
רן כרמי בוזגלו בימית אלפיים, היום (רן כרמי בוזגלו)

פעילים מהמטה למען שחרור אלאור אזריה הגיעו היום (ראשון) ליום בילוי שנערך לחיילי גדוד שמשון, הגדוד של החייל אלאור אזריה, ומחו על היעדרו מהגדוד ועל מעצרו במשך חודשים ארוכים באשמת הריגת מחבל.

הפעילים ובראשם רן כרמי בוזגלו הגיעו לפארק המים "ימית אלפיים" בו שהו חיילי גדוד שמשון כשבידם צ'ימידן צבאי עליו כתוב השם "אלאור אזריה" ובו תעודת הצטיינות שניתנה לאזריה ומדי צה"ל עם דם.

"מצאנו בחוץ צ'ימידן שכתוב עליו אלאור אזריה, מישהו מכיר את החייל אלאור אזריה?" צעק כרמי בוזגלו במיקרופון, והחיילים מחאו כפיים והריעו. "אתם יודעים למה הוא לא כאן? כי המפקדים שלו הפקירו אותו בשטח. יש כאן מדים עם דם. אלאור אזריה חייל מצטיין. עזבו אותו בשטח והוא שבעה חודשים במעצר".

כרמי בוזגלו בבית הדין (אברהם שפירא)

לאחר מכן הגיעו הפעילים למתחם הופעות בפארק והמשיכו במחאה. הם הגיעו למקום בו שהו מספר מפקדים ובמקום החלו עימותים. "חייל שלכם בשטח, תביאו את המפקד שלכם. אני לא הולך מכאן עד שתחזירו את החייל מהשבי. אי אפשר להזיז אותנו מכאן".

>הירשם עכשיו ותקבל את הכותרות החשובות למייל האישי!<

לאחר האירוע מסר כרמי בוזגלו: "אפילו הסמג"ד שיתף פעולה. בימים הקרובים תחשוף ההגנה ממצא שהגיע ממני ויטלטל את המדינה. כל המשפט המגוחך יראה כקרקס. אני נחוש להביא לשחרור של אלאור ולהשבת המפקדים אל מקומם הטבעי: בראש הכח".

"ואלה שסרחו - יודחו בבושת פנים.זו צוואתם הרוחנית של רעי לקרב, שנפלו בביירות" סיים.

תגובות (4) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 15 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד