בע"ה י"ח ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

צפו: "הרבצתי למחבל בנונצ'קו"

עובר אורח סיפר כיצד הכה את המחבל בתוך האוטובוס בכניסה לירושלים. בפיגוע נפגעו ארבעה יהודים שפונו לטיפול. המחבל נהרג

  • יהודה פרל, הקול היהודי
  • כ"ט תשרי תשע"ו - 23:42 12/10/2015
גודל: א א א

שניים נפצעו באורח קל וקל עד בינוני ושניים לקו בחרדה בפיגוע הדקירה הערב (שני) סמוך לגשר המיתרים בכניסה לירושלים. על אוטובוס קו 185 שיצא מנווה אילן, עלה ערבי שהתיישב סמוך לחייל בחלקו האחורי של האוטובוס. בכניסה לירושלים התנפל המחבל ערב החייל, דקר אותו וניסה לחטוף את נשקו.

במקום התפתח עימות בין החייל הפצוע למחבל, ושוטר שהיה בקדמת האוטובוס הצטרף להתגוששות יחד עם נוסע נוסף. נהג האוטובוס עצר סמוך למדרכה והנוסעים ירדו בבהלה. בשלב זה, שמע יאיר בן שבת, עובר אורח בקרבת מקום, את צעקות הנוסעים ונכנס במהירות לאוטובוס והחל להכות את המחבל.

שוטרים בזירת הפיגוע, הערב (יהודה פרל)

שני פצועים פונו במצב קל עד בינוני וקל, גשר המיתרים הערב (יהודה פרל)

"אני יורד דרך המדרכה ושמוע אזרחים שצועקים 'חבר'ה יש חייל בפנים ומחבל מנסה להשתלט עליו עם נשק'. הסתכלי פנימה וראיתי מצב של האבקות", סיפר בן שבת בראיון וידאו לקול היהודי. "לא עשיתי הרבה, יש לי את הנונצ'קו הזה, שבאמת עזר. הוצאתי אותו מהתיק ורצתי פנימה. ראיתי ששני אזרחים יושבים עליו והוא מנסה לחטוף את הנשק והחייל נחנק עם הרצועה", תיאר בן שבת את האירוע.

בן שבת הוסיף וסיפר, כי "ישר חיפשתי מקום לעבוד בדבר הזה. מצאתי מקום טוב בגב ונתתי כמה מכות עד שראיתי שהרצועה משוחררת מהצוואר של החייל, אז הבנתי שהוא קיבל מכות כואבות והוא מנוטרל. ואז פרצו פנימה השוטרים, טיק-טק אזיקים ידיים ורגלים, עשו מה שצריך".

המחבל ניסה לחטוף נשק ובהמשך חטף אקדח. זירת הפיגוע, הערב (יהודה פרל)

כאשר השוטרים נכנסו לזירה, נפל אקדחו של אחד השוטרים והמחבל מיהר לתפוס אותו וניסה לדרוך אותו. בשלב זה, נכנס קצין משטרה, הבחין במחבל האוחז באקדח וירה לעברו. המחבל, צעיר ערבי כבן 23 מהכפר קטנה באזור הר אדר, נהרג.

"בסופו של דבר, לא יעזור להם, אנחנו תמיד נלחם, לא נרים ידיים", הוסיף בן שבת. "אנחנו פה תמיד ונשאר פה תמיד. אין לנו לאן ללכת, זו המדינה שלנו ונילחם בכל מצב. בכל אפשרות ובכל כלי. בעזרת הקדוש ברוך הוא תמיד ננצח, בעזרת ה'".

הפצועים פונו לטיפול במרכז הרפואי הדסה עין כרם בעיר.

אזרחים השתלטו על המחבל. הכניסה לירושלים, הערב (יהודה פרל)

תגובות (4) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 15 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד