בע"ה י"ח ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

"רציתי להפגין תמיכה בעם ישראל"

באורות מהבהבים, דגלי ישראל ומוזיקה קולנית, הסתובב צעיר יהודי מבארו פארק סביב מסגד 7 פעמים ונעצר. בניו יורק שוקלים להגיש נגדו כתב אישום

  • יהודה פרל, הקול היהודי
  • י"ז אב תשע"ד - 20:34 13/08/2014
גודל: א א א
המסגד בברוקלין
המסגד בברוקלין

בכיבוש יריחו הסתובב יהושע בנון עם צבאו סביב העיר שבעה פעמים, תוך כדי תקיעה בשופרות. זה הפיל את החומות ואולי על זה חשב חיים וייס כשעשה מעשה דומה בניו יורק.

וייס, צעיר יהודי כבן 20 המתגורר בבורו פארק בניו יורק החליט להביע את דעתו נגד ערבים-מוסלמים על רקע האנטישמיות והטרור נגד יהודים בישראל ובעולם בכלל. וייס נסע ברכב ההונדה שברשתו הלוך ושוב סמוך למסגד Islamic Society of Bay Ridge בברוקין כאשר מחוץ לרכבו מתנופפים דגלי ישראל, אורות מהבהבים מרכבו ומחלותיו הפתוחים בוקעת מוזיקה ישראלית קולנית.

את הפעולה ביצעה וייס בשעות התפילה במסגד, אך מצדם של הערבים זה היה כבר בלתי נסבל. בכל פעם שהגיע וייס למקום החלו הערבים לרדוף אחריו. הוא ברכב ואלה ברגל, הצליח לחמוק מהם פעם אחר פעם.

שיבעה פעמים הסתובב ויס סביב המסגד, והאימאם במסגד החליט להגיש תלונה למשטרה. יחד עם תיעוד וידאו של האירועים, פנה האימאם למשטרה שלא אחרה להגיע לביתו של וויס ולעצור אותו. כעת נשקלת לגביו האפשרות של הגשת כתב אישום. על פי המסכמים שמסרה המשטרה, ויס ביצע "התגרות בוטה על רקע דתי ובזמן חג (הרמאדן)"

וייס הודה במעשה, אך למרות האיום בהגשת כתב אישום הוא לא התנצל. "רציתי להפגין תמיכה בעם ישראל המותקף על ידי מוסלמים".

תגובות (0) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 15 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד