בע"ה י"ח ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

תלונה: מפלגת חד"ש מביעה הזדהות עם מחבלים

הפוסט פורסם בפייסבוק המפלגה על רקע שביתת הרעב של המחבלים

  • כ"ו ניסן תשע"ז - 22:11 22/04/2017
גודל: א א א
עמוד הפייסבוק של מפלגת חד"ש פרסם בשבוע האחרון פוסט המביע אהדה והזדהות עם מחבלים הכלואים בישראל ועם שביתת הרעב שלהם. הפוסט כלל טקסט וסרטון שנפתח בתמונה הכוללת את ההאשטאג "#שביתת-הכבוד" ואת תמונותיהם של ארבעה רבי-מחבלים מוכרים.
הפוסט שיבח את המחבלים: עבדאללה ברגותי שהורשע במעורבות ברצח של 67 אזרחים, בין היתר במעורבות בפיגוע במסעדת סבארו, במועדון שפילד קלאב, בקפה מומנט, בפיגוע המשולש במדרחוב בן-יהודה, באוניברסיטה העברית ובקו 4 בתל אביב. שני ברשימה הוא מרואן ברגותי בכיר בפת"ח שהורשע במעורבות ברצח 5 אזרחים, במספר פיגוע דקירה וירי שהוציא לפועל. גם תמונותו של כרים יונס מתנוססת בפוסט.ערבי בעל תעודת זהות כחולה שחטף ורצח חייל צה"ל אברהם ברומברג.
כמו כן מופיעה תמונתו של פואד שובכי, איש הרש"פ האחראי על הבאת ספינת הנשק "קארין A" שנתפסה לפני כחמש עשרה שנים.
קטע משיר בסרטון בפוסטמשבח את האסירים במילים:"הנכם התפארת של אומתנו,הנכם המנהיגיםוהכתר שעל ראשינווהנכם האדונים...באמצעותכם נבנה מחר יפה יותר באמצעותכם נמשיך וננצח". מפלגת חד"ש גם קוראת לערביי ישראל לצאת לפעילויות סולידריות עם המחבלים הכלואים, בכל הארץ, ואומרת כי המחבלים האסירים "משלמים את המחיר על מאבקם הצודק".
בארגון 'מבט לתקשורת הפלסטינית' שהגיש את התלונה במשטרה, אומרים כי על פניו הפרסום מהווה עבירה לכאורה על סעיף בחוק המאבק בטרור הכולל איסור פרסום "דברי שבח, אהדה או עידוד למעשה טרור ותמיכה בו או הזדהות עימו".
במסמך שפרסמה המפלגה נכתב, כי "מק"י וחד"ש מדגישות כי האסירים בבתי הכלא של הכיבוש משלמים את המחיר על מאבקם הצודק למען חירות עמם ועצמאותו, כשהם סובלים בכל רגע מהברוטאליות של הכיבוש ומהתעללות, לצד שלילת חירותם. מק"י וחד"ש קוראות לפעיליהן בכל רחבי הארץ לפתוח בקמפיין של פעילויות בשטח ופעילויות מאבק בכל הערים והעיירות. כמו כן, הן קוראות להשתתפות רחבה ככל האפשר בעצרת לכבוד האסירה המשוחררת לינא אל-ג'רבוני ביום שישי הקרוב בעיר עראבה, שתהפוך למפגן רב משתתפים של תמיכה באסירים במערכתם".
תגובות (0) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 15 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד