בע"ה י"ט ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

"תן לו את הזכות לשיקום"

אמו של יהודה הישראלי בפנייה לראש הממשלה שיקדם את העברת התקציב לשיקום בנה שמתעכב בשל הקפאת הבנייה ביו"ש

  • כ"א אייר תשע"ו - 08:46 29/05/2016
גודל: א א א

איריס הישראלי, אמו של יהודה הישראלי, פנתה הלילה בסרטון לראש הממשלה בנימין נתניהו בדרישה שיקדם את העברת התקציב ממשרד הביטחון עבור שיקום בנה שנפצע אנושות במבצע 'צוק איתן' בעזה.

"אני איריס, אמא של סמל יהודה יצחק הישראלי שנפצע אנושות ב'צוק איתן', פונה אליך רגע לפני שאתה נכנס לישיבת הממשלה השבועית, לתקן את העוול שנעשה לבני שנלחם למען כולנו ושיקומו נמנע כרגע משום שמשרד הביטחון מסרב להעביר את הכסף הדרוש. מדובר פה לא בסיפור פוליטי. אין פה ימין או שמאל, דתיים או חילונים, אלא זה החייל של כולנו. אני קוראת לך לתת לו את הכבוד הראוי ואת הזכות לשיקום", אמרה הישראלי.

שבוע שעבר פורסם בערוץ 10 שהצוות הרפואי במטפל ביהודה מעוניין לשחרר אותו מהמרכז הרפואי להמשך שיקום וטיפול בבית, אולם צעד זה דורש הערכות ובנייה של יחידת דיור בצמוד לבית הוריו שביישוב עפרה. התקציב לבנייה שצריך להתקבל ממשרד הביטחון לא מועבר בשל כך שאין אישורים לבנייה במסגרת הקפאתהבנייה ביישובים ביו"ש, ובשל כך המעבר של יהודה לשיקום ביתי מתעכב.

תושבי עפרה פנו אף הםבסוף השבוע למשרד הביטחון בדרישה לטפל בעניין במהירות האפשרית והפעילות למען העניין צוברת תאוצה. דף פייסבוק שהוקם על מנת לרכז את הפעילות סביב חזרת יהודה לביתו צבר בימים האחרונים למעלה מ-2,300 עוקבים.

במשך כשנה וחצי מאז פציעתו בעזה שכב יהודה כשהוא מחוסר הכרה. בחודשים האחרונים בחסדי השם לך שיפור מסויים במצבו והוא החל לתקשר עם סביבתו ברמה מסויימת. משפחתו וחבריו מתפללים שבסיוע עבודת שיקום אינטנסיבית הוא יוכל לשוב לתפקוד כמה שיותר.

תגובות (2) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 15 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד