בע"ה י"ב אייר תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

"בואו למנוע מהנוצרים לחלל את הציון"

היום בשעה 16:00 ינסו הנוצרים שוב לקיים את הטקס אותו תכננו לערוך בבוקר באישור משטרת ישראל, הפעילים קוראים לכולם לבוא למנוע את חילול ציונו הקדוש של דוד

  • יהודה פרל, הקול היהודי
  • י"ג סיון תשע"ה - 15:32 31/05/2015
גודל: א א א
נוצרים בקבר דוד המלך. ארכיון
נוצרים בקבר דוד המלך. ארכיון

בעקבות האירוע הבוקר (א') בציון דוד המלך שבהר ציון בו מנעו מתפללים רבים בגופם מכמרים ונוצרים מהכנסייה היוונית לערוךבאישור משטרת ישראלאת הטקס אותו תכננו, אפשרה המשטרה לנוצרים לערוך את הטקס בשעה 16:00 היום בצהרים ובשעה 8:00 מחר בבוקר.

בשיחה עם הקול היהודי סיפרה מרים מוניס, פעילה בקבר דוד המלך על האירוע היום, ואמרה כי זו לא הפעם הראשונה שהנוצרים מורשים להיכנס ולשהות במתחם הקבר, וכי בחג השבועות, יום פטירתו של דוד המלך ע"ה, קיימו הנוצרים טקס והדליקו קטורת של עבודה זרה על גג הציון הקדוש וריחה התפשט בכל הציון, "יהודים רבים שהתפללו במקום הזדעזעו מהריח".

מוניס קראה לכל מי שחשוב לו לשמור על צביונו היהודי של קבר דוד המלך ועל קדושתו, לבוא ולמנוע בגופו את חילול המקום היום בשעה 16:00 אחרי הצהרים, השעה בה קיבלו הנוצרים אישור ממשטרת ישראל לקיים את הטקס. "ממשלת ישראל תומכת בנוצרים ומאפשרת את חילול המקום, וזה כולל את הרבנות הראשית לישראל. אני לא רוצה להזכיר מי הרב שעומד בראשה, ובשתיקה של הסכמה מאפשר את קיום הטקסים, משטרת ישראל מתהדרת בזה שהיא מצליחה לשמור על שקט ושלום בין שלוש הדתות, הממשלה רוצה שזה יהיה מקום אוניברסאלי. דוד מלך ישראל הוא שלנו ואנחנו צריכים לשמור על הצביון היהודי של ציונו."

תגובות (0) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


3 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 18 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד