בע"ה י"ב אייר תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

"או נוכחות יהודית – או שליטה נוצרית"

מאות השתתפו הערב (א') בעצרת התפילה והמחאה בקבר דוד המלך בירושלים. "כל אחד יכול לעשות למען דוד המלך, והוא מחזיק בגדול"

  • יהודה פרל, הקול היהודי
  • כ' סיון תשע"ה - 21:00 07/06/2015
גודל: א א א
עצרת התפילה בקבר דוד המלך. ארכיון (אברהם רביץ)
עצרת התפילה בקבר דוד המלך. ארכיון (אברהם רביץ)

למעלה מ-500 איש הגיעו הערב (ראשון) לעצרת התפילה והמחאה בקבר דוד המלך בהר ציון בירושלים, זאת בעקבות החשש כי בקרוב נוצרים ישתלטו על המקום ולאחר האירועים שהתרחשו בתחילת השבוע שעבר.

באירוע השתתפו רבנים ואישי ציבור, שיחד עם המשתתפים הרבים, שרו ורקדו במהלך הערב. "ההמונים הגיעו למחות ולזעקות על כבודו של דוד המלך, אחרי שביזו אותו שבוע שעבר", אומרת לקול היהודי הרבנית גרוסמן.

"כעת השירים וריקודים, גם השופרות וכל הרעש של היהודים, עומד מול הצלצולים של הכנסייה", היא אומרת בשמחה. "כל היהודים מכל הגוונים והעדות מגיעים לכאן. דוד המלך הוא מאחד את כולם".

אמש התקיימה במקום סעודת מלווה מלכה בה השתתפו כ-1,000 איש, לדבריה של הרבנית גרוסמן, כמות העולה על פי שתיים מסעודה מלווה מלכה רגילה.

"חשוב להראות את הנוכחות היהודית במקום", היא זועקת. "צריך להגביר את הנוכחות היהודית. 'הבור ריק אין בו מים אבל נחשים ועקרבים יש בו', אם אנחנו לא נהיה כאן, יהיו כאן עקרבים, כל מיני טיפוסים לא רצויים. אם לא יהיו פה כל הזמן יהודים, הנוצרים ישתלטו, לא עלינו".

הרבנית גרוסמן מספרת כי מידי יום מגיעים כאלף נוצרים למתחם הקבר ואילו בשעות הערב ביום חול לא נמצא כמעט יהודי אחד. "לאחרונה מגיעים לכאן הרבה ישיבות ובתי ספר וזה מצוין. חייבים שהציון יהיה מלא יום-יום בהרבה יהודים".

לגבי האירוע שהתקיים הערב היא מספרת "כל אחד שמגיע לפה ממש מתחבר למקום. חי ותוסס כאן. ריקודים ושירה ויש גם אוכל. חילקו כאן ספרי תהילים למשתתפים. כל אחד שמגיע לפה שקול כמו הרבה מאוד נוצרים", אומרת הרבנית גרוסמן וקוראת לציבור להגיע ולחזק את הנוכחות היהודית.

"כולם יכולים לפעול למען דוד המלך, והוא מחזיר בגדול", היא מבטיחה. "רואים פה הרבה ישועות, זיווגים, פרנסה, זרע של קיימא ועוד". לסיום היא מצרפת מספר טלפון לכל מי שרוצה לחגוג שמחה או לבוא לסייר בקבר דוד. 02-5811911.

תגובות (0) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


3 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 18 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד