בע"ה ו' אייר תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

"סינמטק תל אביב מקדם פעילות לא חוקית"

סטודנטים למען דרום תל אביב בדרישה לסימנטק: בטלו האירוע עם המסתננים לרגל "יום המהגר הבינלאומי". "אנו רואים עניין זה בחומרה רבה"

  • אברהם שפירא
  • כ"ט כסלו תשע"ו - 09:00 11/12/2015
גודל: א א א
סימנטק תל אביב (Dr. Avishai)
סימנטק תל אביב (Dr. Avishai)

ארגון 'סטודנטים למען דרום תל אביב' פנו אתמול (חמישי) במכתב לסימנטק תל אביב לקראת אירוע למסתננים שמתוכנן להתקיים בסימנטק בשבת בעוד כשבוע וחצי.

האירוע, שנערך בשיתוף עם "המוקד לפליטים ולמהגרים" שמסייע למסתננים האפריקאים הבלתי חוקיים במדינת ישראל, נקרא "יום המהגר הבינלאומי". "אנו רואים עניין זה בחומרה רבה בשל מספר סיבות. ראשית כל, ארגון "המוקד לפליטים ומהגרים" מציג את עצמו כארגון חברתי וקהילתי לכאורה, אך למעשה מטרתו היא קידום האינטרסים של המסתננים הבלתי חוקיים אשר שוהים ועובדים בישראל בניגוד לחוק. משמעות הדבר היא שלמעשה סינמטק תל-אביב משתף פעולה עם ארגון המקדם פעילות בלתי חוקית ותומך בשוהים בלתי חוקיים".

"לכך יש להוסיף כי כל פעילות 'חברתית' לכאורה אשר תומכת במסתננים פוגעת למעשה פגיעה חמורה בתושבי דרום תל-אביב הישראלים, שהם הנפגעים העיקריים מתופעת ההסתננות הבלתי חוקית ושלל המרעין בישין אשר הביאה עמה" הוסיפו הסטודנטים במכתב. "אנו סבורים כי לא יעלה על הדעת המצב בו סינמטק תל-אביב, הממומן ברובו מכספי עיריית תל-אביב יפו אשר אמורה לשרת ולתמוך בתושבי העיר, ומתקציב משרד התרבות והספורט, עוסק בפועל בפעילות אשר פוגעת בתושבים. מצב זה הוא בניגוד לכל היגיון סביר".

העתקים מן המכתב נשלחו לעריית תל אביב, משרד התרבות והספורט, קרן יהושע רבינוביץ' לאומנויות ולקרן הקולנוע הישראלי.

בנוסף פנו הסטודנטים במכתב לבית הספר לרפואת שיניים באוניברסיטת תל אביב, זאת על רקע התקשרותם עם ארגון "אליפלט" המסייע גם כן למסתננים, ועל רקע הענקת טיפולי שיניים שבועיים לילדי מסתננים בשכונת דרום תל אביב. העתק מן המכתב שלחו הסטודנטים למשרד החינוך.

תגובות (0) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 5 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד