בע"ה ט' אייר תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

קמפיין להחרמת עסקים ערבים תומכי טרור

בועד מתישבי השומרון מפרסמים עסקים שהשתתפו בשביתה 'למען אל אקצה'. אם התושבים שיתפו פעולה בפתיחת הפרויקט, אפשר לשער שגם עכשיו נראה שיתוף פעולה דומה".

  • י"א שבט תשע"ו - 18:40 21/01/2016
גודל: א א א
פנצריה בבעלות ערבית בצפת, אילוסטרציה
פנצריה בבעלות ערבית בצפת, אילוסטרציה

'ועד מתישבי השומרון' פותח היום (חמישי) בקפיין להחרמת עסקים ערביים, שלדברי הוועד תומכים בטרור. על פי הדיווחים שהגיעו לוועד העסקים השתתפו בשביתה של 'הוועד למעקב ערביי ישראל'. מדובר בשביתה של ערבים 'למען אל אקצה', שהתקיימה בפתיחת גל הטרור הנוכחי.

כזכור, יחד עם החלטת הערבים לפתוח בשביתה, פתח ועד המתישבים בפרוייקט ל'סימון' החנויות השובתות. הועד ביקש מכל מי שרואה עסק ערבי ששובת, לצלם ולשלוח את התמונה אל הווצאפ של הועד.

הערבים שככל הנאה נלחצו מהפרוייקט, השתלטו על הווצאפ של הועד ושלחו למדווחים תגובות נאצה ואיומים, אולם היום ניתן לראות שההשתלטות לא הועילה ובועד פותחים בפרוייקט להחרמת העסקים השובתים.

מודעה של ועד המתישבים עם רשימת עסקים שהשתתפו בשביתה (ועד מתישבי השומרון)

בועד המתישבים אמרו לקול היהודי,כי ביום השביתה התקבלו בווצאפ של הועד אלפי פניות, בעיקר של תשבי ערים מעורבות שצילמו את העסקים השובתים. כעת דואגים בועד ש"חנות שהייתה סגורה תישאר סגורה".

לא הגיוני שערבים שמתגוררים בשטח מדינת ישראל ונהנים מאזרחות והטבות", אומרים בועד, "יגלו 'סימפטיה' לערבים בעת שדווקא היהודים הם אלו שסובלים מהטרור. בעינינו זו לא הבעת עמדה רגילה, אלא תמיכה בטרור כנגד העם שהחליט לתת לעסקים האלו יחס של כבוד".

על פי תוכנית הועד, בשבועות הקרובים יפורסמו בעיתוני הערים המעורבות רשימות של בעלי עסקים ששבתו. "אנו בטוחים שהקמפיין יהיה יעיל ויפגע באותם תומכי טרור" אומרים בועד, "אם התושבים שיתפו פעולה בפתיחת הפרויקט והתקבלו אצלינו אלפי פניות, אפשר לשער שגם עכשיו נראה שיתוף פעולה דומה".

תגובות (0) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


2 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 9 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד