בע"ה ט' אייר תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

לאחר ענישת החיילים: הפגנת מחאה בתל אביב

במחאה על ענישת החיילים שהציתו דגל אש"ף, דגל דומה הוצת במחאה פומבית

  • יח"צ
  • ו' ניסן תשע"ו - 19:32 14/04/2016
גודל: א א א
הדגל שהוצת כמחאה בתל אביב, היום
הדגל שהוצת כמחאה בתל אביב, היום

במחאה על ענישת חיילי צה"ל שנכלאו בגין הצתת דגל של ארגון הטרור אש"ף, התכנסו היום (חמישי) אנשי 'עוצמה יהודית', בהם מיכאל בן ארי, בנצי גופשטיין וברוך מרזל בשער רבין בכניסה לקריה בתל אביב.

המפגינים במקום הציתו דגל של ארגון אש"ף. ד"ר מיכאל בן ארי אמר במהלך ההפגנה כי: "כשהייתי חייל במילואים ההוראה הייתה לשרוף את הדגלים הללו, היינו הולכים ברחובות ועם מוטות מורידים מהעמודים את הדגלים ושורפים אותם, אבל מישהו התבלבל והדגל הזה הפך לסמל", אמר. "אין דו קיום איתם כי הדגל הזה, בשמו רוצחים יהודים, גם בתל אביב. החייל הזה, מה שהוא שעשה בא לומר זה שמה שהדגל הזה מסמל לא יקום ולא יהיה. דגל ישראל צריך להיות מונף בגאון וחייל כזה לא צריך לשבת אלא לקבל צל"ש על מה שהוא עשה".

הפעילים בהצתת הדגל בתל אביב, היום

ברוך מרזל אמר כי: "את הדגל הזה, של הטרור, צריך לשרוף, כי הוא ספוג בהרבה דם של יהודים, משהוא בצה"ל התבלבל, אסור היה לשלוח את החיילים לכלא, הדגל הזה הוא דגל שחיילי צה"ל היו צריכים להתחנך לשרוף, וגם את אלו שמחזיקים אותו. חיילי צה"ל צריכים להשמיד עד כלותם את כל מי שמנסה לפגוע בהם ולא לשחק משחקים".

בנצי גופשטיין הסביר את המסר העומד מאחורי מעשיהם. "חיילי צה"ל ששרפו את הדגל של הרשעים הללו, היו צריכים לקבל פרס ולא לשבת בכלא. לא הם ולא החייל הצדיק מחברון", אמר בהתייחס לחייל שנחשד בירי למוות במחבל פצוע. "שחררו אותם ותנו לצה"ל לכסח".

תגובות (2) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 9 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד