בע"ה י"ב אייר תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

ממשיכה הסערה כנגד הרב לוינשטיין

התקפה תקשורתית כנגד הרב יגאל לוינשטיין שהתבטא כנגד "חד מיניים" וקרא להם "סוטים" במסגרת נאום על "בלבול וערבוב הערכים בצה"ל"

  • י"א תמוז תשע"ו - 12:25 17/07/2016
גודל: א א א
הרב יגאל לוינשטיין במהלך הנאום (צילום מסך, יוטיוב)
הרב יגאל לוינשטיין במהלך הנאום (צילום מסך, יוטיוב)

נמשכת ההתקפה תקשורתית שמתנהלת ביומיים האחרונים כנגד הרב יגאל לוינשטיין, ראש המכינה הקדם צבאית "בני דוד" בעלי בעקבות דברים שאמר על חד מיניים אותם כינה "סוטים" והסביר את דבריו באריכות.

בתגובה לדברים פרסם הרב בני לאו סרטון בו הוא תוקף את הרב לוינשטיין במילים חדות וישירות. "אתה קראת לכל הקבוצה הלהט"בית סוטים. התזת את המילה הזאת מפיך כקללה מצורעת, השתמשת במילים של "גועל נפש", הוצאת אותם, הוקעת אותם אל מחוץ למחנה. אם זאת הייתה פעם ראשינה שאתה אומר את זה, הייתי אומר - יצא לך" אמר הרב בני לאו.

"אני בטוח שגם במכינה שלך יש תלמידים שמחפשים את הזהות המינית שלהם, חלק גם מצאו אותה. מי נתן לך רשות לעלוב בהם? בשם איזו תורה אתה עושה את זה? הרב יגאל, השבוע תהיה אזכרה לשירה בנקי. אני מתחנן לפניך, תעמוד תבקש סליחה".

הרב אליעזר קשתיאל, יצא להגנתו של חברו ואמר סראיון לגלי צה"ל: "אני מכיר את הרב 20 שנה והדבר שהכי מעסיק אותו הוא שמירה על מכנה משותף עמוק בין כל חלקי החברה הישראלית כדי שצה"ל יכול לתפקד היטב כצבא מגובש". בנוסף אמר כי "הנושא של הנאום של לוינשטיין היה צה"ל ולא הקהילה הגאה. ונושא זה הוא נושא אזרחי חשוב" וכי "הנושא הוא לא אישי והמטרה היא להפוך אותו לסוגיה אזרחית".

בכנס ציון וירושלים נשא הרב לוינשטיין נאום שעסק בנושא צה"ל והמגזר הדתי לאומי. בתוך דבריו, נגע גם בסוגיית החד מיניים והליגיטמציה הרבה אותה היא מקבלת בצה"ל, כשהוא מונה בעיות נוספות בהם סוגיית יהודה ושומרון והערבים.

"במסגרת הפלורליזם, מחנכים את החיילים והקצינים ליחס למה שהוא (קצין החינוך הראשי בצה"ל - א"ש) קרא להם "גאים" אני לא מעיז לקרוא לזה ככה, אני קורא להם סוטים. יש פה תנועה מטורפת של אנשים שאיבדו את הנורמאליות של החיים, והקבוצה הזאת נכנסה לצה"ל בכל הכוח ואיש לא מעיז לפתוח את הפה ולצפצף".

"בבה"ד 1 יש הרצאות של סוטים, לפני שנה הצלחנו להפסיק עם זה, אבל הנושא לא יורד מסדר היום. היו גם סרטים בעניין והיו חיילים שיצאו מהסרטים שהציגו אורח חיים של הסוטים ונשפטו" הציג הרב לוינשטיין דוגמא אחת.

"הצבא היום, במסגרת בלבול וערבוב ערכים, הצבא עוסק בהתנדבות ושותפות עם חלקים בחברה, החלשים יותר. אז קורס טיס החליט גם להיות שותף. לפני כמה חודשים קורס הטיס, שלב מסוים בקורס, שלב מתקדם, נלקח להתנדב במועדון, לצבוע אותו. כשברר התלמיד שלנו לאן הולכים, אמרו לו שהולכים להתנדב במועדון של הסוטים בתל אביב".

תגובות (7) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


1 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 19 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד