בע"ה י"ב אייר תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

24 מליון להשלמת מבני ציבור למגורשים

ביוזמת השר אריאל, התקציב יגיע ממשרדי האוצר, החקלאות והשיכון

  • י"ד סיון תשע"ו - 11:29 20/06/2016
גודל: א א א

משרדי השיכון, האוצר והחקלאות יעבירו סכום של 24 מליוני שקלים להשלמת בניית מבני הציבור עבור מגורשי גוש קטיף, כך סוכם בפגישה שקיים שר החקלאות אורי אריאל (הבית היהודי) עם שר האוצר משה כחלון (כולנו).

מבני הציבור שייבנו כולים מבנים שבמשך 11 השנים מאז הגירוש טרם נבנו או שהשלמת בנייתם התעכבה בשל בעיות תקציב. בין היתר ייבנו בתי כנסת, מועדניות ומעונות לילדים. השאיפה היא כי הבנייה תסתיים בעוד כחודשיים.

השר אריאל מסר: "הגיע הזמן לסיים את הטיפול במפוני גוש קטיף ואני שמח ששר האוצר ושר השיכון גם הבינו זאת ונרתמו למשימה. הקהילות הן העוגן של מפוני גוש קטיף והשלמת מבני הציבור תאפשר את חידוש מרקם החיים החברתי של המפונים. לא ארפה ואמשיך לטפל בכל פניה ובכל צורך של משפחות המפונים עד לסיום הסאגה וכניסת כל המשפחות למבני קבע".

ראש המועצה האזורית חוף אשקלון, יאיר פרג'ון ברך על ההחלטה ואמר: "מבני הציבור, במיוחד ביישובי המפונים, הינם הבסיס לחיי קהילה והשבת הביטחון החברתי לתושבים. העברת התקציב לתכניות הבינוי הקיימות, תשיב לתושבים את החוסן הקהילתי הנדרש. אמנם טחנות הצדק עובדות לאט אולם טוב ששרי הממשלה, ח"כ משה כחלון, ח"כ יואב גלנט וח"כ אורי אריאל מצאו לנכון להושיט יד ולסייע לאוכלוסיית המפונים הנמצאת בהליך שיקום זמן ארוך מדי".

תגובות (0) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


2 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 19 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד