בע"ה ט' אדר ב תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

התחדשנו! מה חדש באתר החדש?

אנחנו מזמינים אתכם להנות משדרוג מערכת האתר. אתר חדש, רספונסיבי, מעוצב ועם תוכן מעניין ומזמין

  • מערכת הקול-היהודי
  • ג' סיון תשע"ז - 20:34 28/05/2017
גודל: א א א

אתר הקול היהודי התחדש והשתדרג עבור הגולשים. באתר החדש תמצאו בנוחות ובקלות תכנים חשובים, מעניינים ומגוונים והכל בעיצוב חדש ומזמין. ב-24 השעות הקרובות ייתכנו תקלות שונות, אנא קבלו זאת בהבנה.

אתר רספונסיבי

האתר החדש מותאם לגלישה מכל המכשירים השונים, הנייחים, הניידים והסלולרים. אתם מוזמנים לנסות. כשאתם גולשים מהטלפון הנייד, אל תשכחו לשתף את הכתבות באמצעות כפתור ייעודי לשיתוף בוואצאפ...

האינתיפאדה המושתקת ממוספרת

אנחנו ממשיכים להציף שוב ושוב את האינתיפאדה שמנסים להשתיק, במסגרתה נרשמים ביומן המתעדכן של הקול היהודי כ-100 אירועים מידי שבוע. כעת, תוכלו לצפות במספור האירועים בצורה אוטומטית בעמוד הבית של הקול היהודי ובעמודים נוספים באתר, וגם לראות את פירוט האירועים בתוך היומן המתעדכן.

מזג אוויר, זמני היום והלימוד היומי

הקול היהודי מעמיד לרשותכם מערכת לצפייה בתחזית מזג האוויר בעמוד מזג אוויר ייעודי וכן בעמוד הבית. אגב, אם יש לכם תמונה יפה של מזג האוויר, אתם מוזמנים לשלוח אלינו ואנחנו נשתדל לפרסמה באתר.

במדור 'מבית המדרש', וגם במקומות הייעודיים בעמוד הבית ובעמודים הנוספים, תוכלו לראות את זמני היום השונים, הכוללים את עלות השחר, זמן טלית ותפילין, נץ החמה, סוף זמן תפילה וק"ש לדעות השונות, חצות היום, שקיעה, צאת הכוכבים זמני השבת, ספירת העומר ועוד.

אם אתם רוצים לעקוב אחרי לימוד הדף היומי תוכלו לראות במדור בית המדרש היכן הלומדים אוחזים.

החדשות בתמונות

גלגלו את עמוד הבית למטה, אחרי שתעברו על פני העיצוב החדש, על קטעי הוידאו, על הכתבות הכי מומלצות ועל המדורים השונים, תראו בתחתית העמוד גלריית תמונות אקטואליות המתעדכנות על פי החדשות האחרונות. לרשותכם עומד מדור ייעודי לכתבות עם גלריות מעניינות. עכשיו אתם יכולים ללחוץ על החץ בצד שמאל, שיקפיץ אתכם לראש העמוד.

גלגל מבזקים לבעלי אתרים

מפעיל אתר אינטרנט? הקול היהודי מעמיד לרשותך אפשרות להטמעת גלגל מבזקים באתר שלך. אם תפעל על פי ההוראות בעמוד הזה, יוכלו הגולשים להתעדכן במבזקי הקול היהודי און-ליין מהאתר שלך.

איך אני יכול לעזור?

טוב ששאלת! האתר מופעל בידי עמותה ללא מטרות רווח. חברי מערכת הקול היהודי רואים בפעילות האתר שליחות חשובה. השפעה על הציבור לטובה, הצבת סדר יום עצמאי – יהודי-ערכי ונקי, הצפת הנושאים החשובים, חשיפת האירועים המושתקים ועוד.

אם אתה מוכשר בכתיבת תוכן מעניין ומועיל – נשמח להוות במה עבורו. אם יש לך ידיעה מעניינת, צילמת תמונה יפה או השגת תיעוד וידאו – שלח אלינו ונשתדל לפרסם. הכי חשוב – אנחנו מזמינים אותך להיות שותף מלא בשליחות הקול היהודי. בעמוד זה תוכל לתרום בדרכים השונות לפעילות האתר.

אל תחסום את הפרסומות שלנו

בכדי שנוכל לספק לכם את התוכן החשוב והייחודי, אנחנו נעזרים בתרומות ובפרסומות. אנחנו מבטיחים לגולשים שלנו גלישה בטוחה ונקייה באתר, כאשר אנחנו מונעים מפרסומות בלתי הולמות ופרסומות שאינן צנועות להופיע באתרנו. הסינון הקפדני של הקול היהודי מונע ממנו הכנסות משמעותיות אילו היינו מתפשרים כפי שאתרים רבים אחרים מתפשרים. בקול היהודי החלטנו לחשוף את הגולשים רק לתוכן נקי ללא פשרות! אנא סייעו לנו לבצע זאת.

כאן תוכלו לקרוא כיצד להוסיף את הקול היהודי לרשימה הלבנה של חוסם הפרסומות שלכם.

שימרו על קשר!

בכל עמודי האתר השארנו כמה מקומות לפנייה אלינו בנושאים שונים. בראש העמוד יש כפתור 'צור קשר' ו'המייל האדום' ובתחתית כל כתבה יש אפשרות לפנות למערכת בכדי לתת פידבקים והערות בונות שתמיד נשמח לשמוע. אם נתקלתם בתגובה שאינה הולמת, תוכלו לדווח עליה באמצעות לחיצה על כפתור 'דווח על תגובה בלתי הולמת' סמוך לכל תגובה המתפרסמת באתר.

ראית בעיה באתר החדש? משהו לא מוצא חן בעיניך? פנה אלינו ואנו נבחן את הבעיה. תודה מראש.

גלישה מהנה...

תגובות (14) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 18 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד