בע"ה ו' אייר תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

באלמגו"ר דורשים: "להחמיר בעונש למחבלים צעירים"

"העונשים המקלים כלפי מחבלים צעירים מציפים את ארגוני הטרור בנערים קטנים ומכרסמים בכוח ההרתעה", אומרים בארגון אלמגו"ר לאחר תפיסת הנערים הערבים שיידו את בקבוק התבערה לעבר איילה שפירא

  • ו' טבת תשע"ה - 15:18 28/12/2014
גודל: א א א
הרכב שנפגע מבקבוק התבערה בשומרון (דוד דיאמנט - סוכנות תצפית)
הרכב שנפגע מבקבוק התבערה בשומרון (דוד דיאמנט - סוכנות תצפית)

לאחר שנעצרו שני נערים ערבים בני 16 בחשד שהשליכו את בקבוק התבערה שגרם לפציעתה של איילה שפירא בת ה-11 ואביה סמוך לישוב אל-מתן בשומרון, מברכים בארגון אלמגו"ר על תפיסת המחבלים אך חוששים מהמשך הטיפול בשני הפורעים.

"באלמגו"ר חוששים מההליכים המשפטיים, בעיקר כלפי הנער שביצע את הפיגוע", אמרו בארגון לנפגעי הטרור. "אולמות בתי המשפט הפכו למקלט נוח למיידי בקבוקי תבערה בשל הסלחנות למעשיהם כשמדובר בקטינים או בצעירים", אומר יו"ר אלמגור מאיר אינדור.

"הם נידונים לעונשים של חצי שנת מאסר עד שנה, עונשים שאינם מידתיים לניסיונות רצח כפי שהיה בפיגוע הנורא לאחריו נאבקה הילדה בת ה-11 על חייה. אנו דורשים חקיקה שלא תאפשר לתביעה ולשופטים להטיל גזר דין מקל על מידיי בקבוקי תבערה".

הרכב שנפגע מבקבוק התבערה בשומרון (דוד דיאמנט - סוכנות תצפית)

"חייבים לבצע הערכה מחדש לגבי החרמה בעונשים"

"פרצי רחמנות מול מחבלים צעירים ועסקאות טיעון עם פרקליטיהם מכרסמים בכוח ההרתעה ומציפים את ארגוני הטרור בנערים קטינים שהפכו להיות מסת האורחים הקבוע בבתי המשפט, כפי שבתי המשפט מציינים זאת בעצם בפרוטוקולים מדיונים".

"הנזק של יידויי בקבוק תבערה או אבן הוא אותו נזק גם אם נעשה בידי צעיר וגם אם בידי מבוגר. מערכת המשפט חייבת לבצע הערכה מחדש לגבי החמרה בעונשים אל מול התופעה המתרחבת", דורש אינדור.

תגובות (0) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 5 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד