בע"ה ח' אייר תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

פעמיים: דקר במברג ונמלט

ערבי כבי 15 וחצי, הלומד בבית ספר בעיר העתיקה בירושלים, חשוד בשני פיגוע דקירה שונים בעיר ובקרוב יוגש נגדו כתב אישום. צפו בתיעוד הפיגוע

  • כ"ח טבת תשע"ה - 16:20 19/01/2015
גודל: א א א
תיעוד האירוע (צילום מסך)
תיעוד האירוע (צילום מסך)

התובע המשטרתי של מחוז ירושלים הגיש היום (שני) לבית משפט השלום בירושלים, הצהרת תובע נגד ערבי כבן 15 וחצי מבית חנינא החשוד בביצוע שני פיגוע דקירה בתקופה האחרונה.

על פי החשד, בי"ז טבת השנה, התנפל החשוד על צעיר יהודי כבן 21 סמוך לשער שכם בעיר העתיקה בירושלים ודקר אותו באמצעות מברג בגבו. מיד לאחר מכן, נמלט החשוד לסמטאות העיר העתיקה. הפצוע פונה במצב בינוני לבית החולים שערי צדק בעיר.

זירת פיגוע הדקירה ברחוב הנביאים (הלל מאיר, תצפית)

למחרת נתפס החשוד, הודות למצלמות אבטחה באזור, ובחקירתו שמר על זכות השתיקה וסרב לשתף פעולה עם חוקריו. לאחר שנמצאו ראיות בזירה המצביעות על מאפיינים הדומים לפיגוע דקירה דומה ברחוב הנביאים בכ"ג חשוון האחרון, בו נדקר יהודי כבן 32 בגבו. גם אז באמצעות מברג וגם הוא פונה במצב בינוני לשערי צדק, הצליחו החוקרים להתאים את דגימות ד.נ.א שנאספו משתי הזירות לזו השייכת לחשוד.

מהחקירה עלה, כי החשוד מכיר היטב את העיר העתיקה ואזור שער שכם, שם מתגוררים בני משפחה שלו ואף מקום עבודתו של אביו. בנוסף, עלה כי הצעיר לומד בבית ספר בעיר העתיקה וכי יש לו היכרות טובה עם סמטאות העיר העתיקה, אליהן נמלט לאחר כל פיגוע דקירה.

הפצוע מפיגוע הדקירה בשער שכם מובל לטיפול רפואי (דוברות איחוד הצלה)

תגובות (0) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


4 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 9 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד