בע"ה י"ב אייר תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

צפו: תושבים הבריחו פורעים ערבים

את הפורעים הערבים שיידו אבנים לעבר גן ילדים בירושלים, הבריחו מהמקום התושבים. לדבריהם, השוטרים שהגיעו למקום פעלו דווקא כנגדם. "המשטרה עומדת דום ואנחנו בקדימה הסתער"

  • כ' שבט תשע"ה - 13:52 09/02/2015
גודל: א א א
זירת האירוע במעלה הזיתים, הבוקר (צילום מסך)
זירת האירוע במעלה הזיתים, הבוקר (צילום מסך)

בפעם החמישית בשבוע וחצי האחרונים, תקפו היום (שני) ערבים את תושבי שכונת מעלה הזיתים שבירושלים. מספר ערבים המתגוררים באזור, יידו אבנים לעבר גן הילדים, אלא שהפעם הסיפור נגמר מעט שונה.

מספר תושבים, בניהם חבר מועצת העיר אריה קניג, פתחו במרדף אחר הפורעים שנמלטו מהמקום. "אנחנו רק רצנו אחרי המחבלים הללו, היינו אפילו בלי נשק", מספר קינג בשיחה עם הקול היהודי. "הדבר הזה מראה שהמשטרה יכולה בכמה דקות למגר את כל פעולות הטרור האלו רק אם הייתה רוצה בכך".

בשלב מסוים הגיעו למקום השוטרים, אך פעילותם הייתה מופנית דווקא כלפי התושבים. "כשהשוטרים הגיעו הם פשוט הוציאו אותנו מהשכונה, כמובן בלי לרדוף אחרי מחבל אחד אפילו", מתאר קינג ומסביר "זה שהם באו רק כדי להוציא אותנו ולא בשביל לעצור את המחבלים, זה פשוט בגלל שאוסרים עליהם ליצור מגע או לרדוף אחריהם. כובלים את הידיים של השוטרים, הם מצדם צריכים רק אישור כדי לירות בלי למצמץ. כל מדיניות "ההכלה" הזו גורמת לכך שהיהודים סובלים. המחבלים לומדים שאפשר לעשות הכל ליהודים, ירי, בקבוקי תבערה, זיקוקים, דקירות, והיהודים ישתקו".

"היום העברנו את המסר למשטרה שזה לא עוד, אנחנו מפסיקים להיות ברווזים במטווח", ממשיך קינג. "בתקיפות הקודמות המחבלים זרקו בקבוקי תבערה, תושב הותקף בדרך לשכונה ומשטרת ירושלים עומדת דום. אנחנו לא עומדים דום, אנחנו בקדימה הסתער", אומר קינג ומוסיף "אם יהיה צורך, אנחנו נעשה זאת שוב".

תגובות (0) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


1 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 19 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד