בע"ה ז' אייר תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

הנרצח בפיגוע: שלום שרקי הי"ד

הותר לפרסום כי הנרצח בפיגוע הדריסה הוא שלום שרקי הי"ד, בנו של הרב אורי שרקי

  • כ"ז ניסן תשע"ה - 08:33 16/04/2015
גודל: א א א
שלום שרקי הי"ד (מתוך הפייסבוק)
שלום שרקי הי"ד (מתוך הפייסבוק)

הותר לפרסום כי הנרצח הלילה בפיגוע הדריסה בירושלים הוא שלום יוחאי שרקי הי"ד, בנו של הרב אורי שרקי מרבני מכון מאיר ורב קהילה בשכונת קרית משה בירושלים. אחיו של שלום הוא יאיר שרקי, כתב לענייני חרדים בערוץ 2. שלום עבד כמדריך טיולים ב"מסע ישראלי" וכמדריך בישיבת "בני צבי" בבית אל.

המשטרה הודיעה כי כל כיווני החקירה נבדקים, אולם במשפחה בטוחים כי מדובר בפיגוע דריסה. "ברוך דיין האמת, נכדינו בנינו ואחינו, אהוב ואוהב, שלום יוחאי שרקי הי"ד שנרצח בידי בן עוולה בשיב נשמתו בטהרה לבוראו בירושלים עיר הקודש", נכתב בהודעת המשפחה.

הלוויתו תיערך היום בשעה 17:00 בבית הלוויות הספרדי בגבעת שאול בירושלים.

הבוקר נפטר שלום מפצעיו לאחר שנדרס בידי ערבי הלילה בעת שעמד בתחנת אוטובוס בצומת רמת אשכול בירושלים. בפיגוע נפצעה צעירה יהודיה נוספת המאושפזת במצב קשה.

פיגוע הדריסה הלילה (כיבוי והצלה)

מהמועצה מקומית בית אל נמסר: "בית אל אבלה יחד עם משפחת שרקי על הירצחו של שלום שרקי בפיגוע דריסה בירושלים אמש. שלום היה מדריך בישיבה התיכונית "בני צבי", בחור עם חיוך תמידי ושמחת חיים, אשר הרעיף משמחתו וממזגו הטוב על חניכיו. אנו שולחים תנחומים לאביו הרב אורי שרקי ואחיו יאיר, ולכל המשפחה. המקום ינחם אתכם בתוך שאר אבלי ציון וירושלים ולא תוסיפו לדאבה עוד".

מישיבת בני צבי בבית אל, נמסר: "שלום שרקי היה בוגר מחזור ח' של הישיבה. לאחר סיום שירותו בהסדר חזר לשמש כמדריך בישיבה. שלום היה בחור מקסים, מלא בשמחת חיים, עם חיוך ענק ותמידי על פניו. שלום היה מלא באהבת אדם. כולו נתינה ושמחה. שלום תמיד העלה את מצב הרוח בסביבתו, לפעמים רק מעצם נוכחותו. שלום חינך את חניכיו בהצלחה גדולה למידות טובות, נתינה, אהבת ה' ויראת שמים, והכל באהבה ובמסירות ללא גבולות. בצד היותו בחור מלא בערכים ובמידות טובות, שלום ניחן גם בכוחות גדולים של עשייה וארגון".

"דוגמא קטנה:בשבת השלג דאשתקד נשארו התלמידים בישיבה בלי חשמל וללא אספקת מזון. שלום ארגן את תלמידי הישיבה לאפייה מרוכזת של פיתות על גבי גז, ורומם את מצב הרוח של התלמידים. במקום שבת מדכאת ומלאת רוח נכאים, קיבלנו בזכותו של שלום, שבת שמחה, מרוממת, ובלתי נשכחת.כולנו תלמידים, מדריכים, רמי"ם ואנשי הצוות כולו, טרם עיכלנו את חסרונו של הבחור הכל כך מיוחד הזה".
תגובות (7) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 3 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד