בע"ה ז' אייר תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

אלפים בלוויה: "קשה לעכל את האובדן"

בהלווייתו של שלום הי"ד שנרצח בפיגוע הדריסה אמש, השתתפו היום (ה') אלפי מכרים ובני משפחה

  • יהודה פרל, הקול היהודי
  • כ"ז ניסן תשע"ה - 20:07 16/04/2015
גודל: א א א
הלוויתו של שלום שרקי היד (הלל מאיר תצפית)
הלוויתו של שלום שרקי היד (הלל מאיר תצפית)

אלפי חברים ובני משפחה ליווי היום (חמישי) את שלום יוחאי שרקי הי"ד למנוחת עולמים בית העלמין הר המנוחות בירושלים.

"תודה שחיכית לנו כדי שנוכל להיפרד ממך", אמר יאיר, אחיו הקטן של שלום הי"ד. "כמה ילדים עצובים אתה משאיר. ראיתי את התמונות מהפיגוע. אין לי ספק שזאת לא הייתה תאונה".

"מה שהכי מאפיין אותו הוא שמצד אחד היה חבר קרוב וילדותי שאפשר לשחק איתו ולעשות שטויות, ומצד שני הוא ידע להציב גבולות, להיות מחנך", אמר היום לקול היהודי אביחי כהן (17) מבת שמש, אותו הדריך שלום הי"ד למעלה משנה וחצי בישיבת בני-צבי בבית אל. "מאוד עוזר לכל אחד, גם בשיחות נפש. קשה לעכל את האובדן", אמר.

הלוויתו של שלום שרקי הי"ד (הלל מאיר, סוכנות תצפית)

סמוך לשעה 23:00 נדרס שלום הי"ד בידי ערבי מענתא בשעה שעמד בתחנת אוטובוס סמוך לפסל הלבן בשכונת רמת אשכול בירושלים. לצידו עמדה שירה קליין שנפצעה באורח קשה ועדיין מאושפזת בבית החולים. במשפחתה מבקשים להעתיר בתפילות עבור שירה בת אדל עדה.

הבוקר נאלצו הרופאים לקבוע את מותו של שלום הי"ד.

שלום שרקי הי"ד, בן 25, הוא בנו של הרב אורי שרקי מרבני מכון מאיר ורב קהילה בשכונת קרית משה בירושלים. אחיו של שלום הוא יאיר שרקי, כתב לענייני חרדים בערוץ 2. שלום עבד כמדריך טיולים ב"מסע ישראלי" וכמדריך כיתה י"א בישיבת "בני צבי" בבית אל.

זירת הפיגוע, אמש

מישיבת בני צבי בבית אל, נמסר: "שלום שרקי היה בוגר מחזור ח' של הישיבה. לאחר סיום שירותו בהסדר חזר לשמש כמדריך בישיבה. שלום היה בחור מקסים, מלא בשמחת חיים, עם חיוך ענק ותמידי על פניו. שלום היה מלא באהבת אדם. כולו נתינה ושמחה. שלום תמיד העלה את מצב הרוח בסביבתו, לפעמים רק מעצם נוכחותו. שלום חינך את חניכיו בהצלחה גדולה למידות טובות, נתינה, אהבת ה' ויראת שמים, והכל באהבה ובמסירות ללא גבולות. בצד היותו בחור מלא בערכים ובמידות טובות, שלום ניחן גם בכוחות גדולים של עשייה וארגון".

"דוגמא קטנה: בשבת השלג דאשתקד נשארו התלמידים בישיבה בלי חשמל וללא אספקת מזון. שלום ארגן את תלמידי הישיבה לאפייה מרוכזת של פיתות על גבי גז, ורומם את מצב הרוח של התלמידים. במקום שבת מדכאת ומלאת רוח נכאים, קיבלנו בזכותו של שלום, שבת שמחה, מרוממת, ובלתי נשכחת. כולנו תלמידים, מדריכים, רמי"ם ואנשי הצוות כולו, טרם עיכלנו את חסרונו של הבחור הכל כך מיוחד הזה".

תגובות (1) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


3 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 6 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד