בע"ה ו' אייר תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

עבודות שירות למסעדן שהעסיק רוצח ערבי

צחי אנטבי העסיק את תומר חזן הי"ד ואת הערבי שרצח אותו. כעת (ב') נגזר עליו עונש של עבודות שירות

  • ד' אב תשע"ה - 10:33 20/07/2015
גודל: א א א
מסעדת צחי בשרים
מסעדת צחי בשרים

בית משפט השלום בתל אביב גזר הבוקר (שני) שישה חודשי עבודות שירות, מאסר על תנאי למשך 6 חודשים וקנס כספי על סך 12,000 ₪, על צחי אנטבי, בעל מסעדת 'צחי בשרים' בבת ים שהעסיק את נדאל עמאר, ערבי מקלקליה שרצח את החייל תומר חזן הי"ד לפני כשנתיים.

על פי כתב האישום, אנטבי, תושב ראשון לציון, העסיק במשך כחצי שנה את עמאר, שוהה בלתי חוקי ואף סיפק לו מקום לינה בדירה מעל סניף המסעדה בבת ים. עמאר עבד במקום יחד עם חזן, פיתה אותו להתלוות אליו לכיוון הכפר ורצח אותו. על פי הודאתו, הוא תכנן לסחור בגופתו במטרה לשחרר את אחיו, נור אל דיר עמאר, הכלוא בישראל בגין פעולות טרור שביצע.

מאז רצח החייל הפגינו מאות תושבים במספר הפגנות שונות שנערכו מול המסעדה וקראו קריאות נגד ערבים. המפגינים מחו על העסקת ערבים במסעדה.

נרצח בידי פועל ערבי איתו עבד. תומר חזן הי"ד

"מבחינת פוטנציאל הסיכון הביטחוני, מעשי העבירה אוצרים בתוכם סיכונים גדולים לסיוע לביצוע מעשי טרור בעצם ההעסקה, ההלנה או ההסעה. מבחינה חברתית – כלכלית יש בעבירות פגיעה בתעסוקה המקומית ובריבונות המדינה", כתבה השופטת לימור מרגולין בגזר הדין.

"באיזון בין השיקולים השונים הגעתי למסקנה כי יש מקום לעונש מאסר לתקופה המקסימלית הניתנת לריצוי בעבודות שירות לצד מאסר על תנאי ארוך ומרתיע קנס משמעותי והתחייבות נכבדת להמנע מעבירה".

תגובות (1) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 4 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד