בע"ה ו' אייר תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

"זכויות למחבלים? שישחררו את מנגיסטו"

משפחתו של החטוף אברה מנגיסטו שנמצא בעזה כבר למעלה משנה הגיעה היום (ב') להפגין מול מבקרי המחבלים בכלא הדרים

  • טוביה אריאל
  • ב' אלול תשע"ה - 12:43 17/08/2015
גודל: א א א
אברה מנגיסטו (באדיבות המשפחה)
אברה מנגיסטו (באדיבות המשפחה)

לאחר תקופה ארוכה של איפוק יצאו הבוקר (שני) בני משפחתו של החטוף אברה (אברהם) מנגיסטו ופעילים נוספים, להפגנה מול משפחות המחבלים שהגיעו לביקורבכלא הדרים.

לדברי הפעילים, לא ייתכן שארגון חמאס יחזיק באדם הלוקה בנפשו ובמקביל יקבל תרומות וסיוע הומניטרי. "ארגון שמגדיר את עצמו כארגון הומניטרי שיגלה מידת אנושיות"

במהלך ההפגנה חילקו הפעילים פלאיירים בערבית למשפחות המחבלים, באמצעות הפלייארים מנסים הפעילים להעביר לראשי החמאס בקשה לשחרר את אברה.

בתחילה ניסתה המשטרה למנוע מהפעילים ליצור קשר עם קרובי משפחות המחבלים שהגיעו למקום, אך בהמשך ניתנה להם האפשרות לעלות לאוטובוס של משפחות המחבלים, לדבר אליהם בערבית, ולחלק את עלוני ההסברה.

לדברי אחיו של אברה, אילן מנגיסטו, הם באו לדרוש שכל עוד חמאס פועל באופן לא הומניטרי, הוא לא יקבל זכויות כארגון הומניטרי. בראיון לוואלה אמר אילן: "לא יתכן שזכות הומניטרית תגיע לארגון טרור. המחבלים יושבים פה במלון חמישה כוכבים על חשבונינו ואחי לוקה בנפשו, ואפילו אמא שלו לא יכולה לדעת מה קורה איתו", אומר מנגיסטו. "אנחנו נראה לעולם את פרצופו האמיתי של חמאס".

משפחות המחבלים ניסו לנצל את המעמד כדי לשכנע את משפחת מנגיסטו ללחוץ על הממשלה לבצע עסקת חלופי שבועיים בין החטוף למחבלים הכלואים בישראל.

תגובות (0) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 6 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד